Presentació de l'espectacle Set moviments - Egipte
Set moviments egipte 10.12.2009 Viure  -  El proper dimarts, 15 de desembre, a les 21h,  es presenta, al Teatre Zorrilla de Badalona, l'espectacle Set moviments-Egipte, amb idea i guió de la professora del Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana de la UAB,  M. Isabel Panosa, i amb coreografia de Toni Gómez. L'obra està produida per  l'Associació Cultural Viatgers en el Temps i està basada en una recerca de la UAB sobre les arts escèniques a Egipte i Grècia.

Set moviments-Egipte, parteix de la recerca sobre les arts escèniques a Egipte i Grècia de la professora de la UAB M. Isabel Panosa, recollida en el seu recent llibre Grècia i Egipte en l'origen del drama. El context sagrat. Es tracta una composició nova de llenguatge contemporani que vol ser intersecció d'història, cultura i art. S'hi crea un espai per explorar el llegat egipci i portar-lo a l'actualitat en una plataforma escènica que provoca alhora gaudi estètic i reconeixença d'arrels culturals de tots els temps.

En l'espectacle hi intervenen ballarines i actors dirigits per Boris Rotenstein a partir de la coreografia creada per Toni Gómez. S'acompanya amb música d'Alejandro Civilotti, que és interpretada per un conjunt instrumental professional vinculat al Conservatori de Badalona i un cor de veus blanques del mateix centre.

Aquesta producció ha estat possible gràcies al patrocini de la Universitat Autònoma de Barcelona i l'Ajuntament de Parets del Vallès i al suport de l'Ajuntament de Badalona, el Conservatori de Badalona i la Banda Simfònica de Badalona.

Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació
g.premsa@uab.es

2019 Universitat Autònoma de Barcelona