Destinos de la Facultad

Podeu comprovar les possibles destinacions de la Facultat de Medicina en aquest enllaç. Compta amb dues pàgines (Erasmus + i UAB Exchange Programme) per a la CU 2021/22.

(*) La mobilitat amb el Regne Unit està condicionada a que segueixi formant part del programa Erasmus + o d’un altre marc legal que s’estableixi per donar cobertura a les mobilitats amb aquest país.

IMPORTANT: És responsabilitat de l'estudiant comprovar a la web de la universitat de destinació els requeriments sobre coneixement de la llengua de docència, assignatures que es poden cursar, nombre d'ECTS mínim o altres requisits.

Podeu consultar les instruccions per a sol·licitar vacants al següent vídeo, a partir del minut 6:00.

És recomanable que abans d'una estada a l'estranger consulteu la pàgina web del 'Ministerio de Asuntos Exteriores y de Cooperación' pel que fa als avisos i les recomanacions de viatge per països: http://www.exteriores.gob.es/Portal/es/ServiciosAlCiudadano/SiViajasAlExtranjero/Paginas/RecomendacionesDeViaje.aspx

***

CONVOCATÒRIA SICUE

Destinacions Facultat de Medicina_2020

***

Podeu veure el mapa de totes les universitats amb les quals la UAB té conveni, es pot filtrar per tipus de programa clicant l'icona del menú.  *en construcció*

Si voleu podeu veure el mapa en pantalla completa.

Si voleu podeu veure el mapa en pantalla completa.