Quan arribis a la universitat de destinació

Arribada a la universitat de destinació

Un cop arribis a la universitat de destinació, hauràs d’enviar el Certificat d'arribada, emplenat i signat, a la gestió acadèmica de la Facultat (Intercanvis.Polítiques@uab.cat).

Aquest pas és IMPRESCINDIBLE per cobrar la primera part de la beca.

Data límit per fer modificacions a l’Acord d'Estudis (AE)  / Learning Agreement (LA)

- Assignatures de primer semestre: 15 de Novembre
- Assignatures de segon semestre: 15 d’Abril

Recorda que, si durant la teva estada modifiques el teu (AE) / (LA), és possible que impliqui una modificació de matrícula. Tots els canvis s’han de comunicar a la a la gestió acadèmica de la Facultat (Intercanvis.Polítiques@uab.cat).

Hauràs de negociar les noves condicions de l'acord d'estudis amb el teu coordinador a la UAB, introduir els canvis a http://sia.uab.cat i sol•licitar els canvis necessaris a la matrícula a Intercanvis.Polítiques@uab.cat) dins dels terminis establerts.

Més informació a:

Dossier Erasmus 2020/21