Formació

Oferta de crèdits ECTS per activitats de voluntariat el 2019-20

Aquest Programa de voluntariat en accions solidàries curs 2018-2019 apropa els estudiants a situacions de desigualtat i ofereix opcions per implicar-se pel canvi social. La pràctica es desenvolupa en diferents programes de voluntariat tant propis de la FAS com en col·laboració amb facultats de la UAB i d’altres entitats i plataformes així com en el programa d’estudiants de suport d’estudiants amb discapacitat (PIUNE).

Els estudiants tenen la possibilitat de treballar sobre el terreny i en equip a nivell interdisciplinari, i reflexionar sobre els coneixements tractats en les formacions que oferim. Els programes es desenvolupem amb la metodologia d’aprenentatge-servei que integra el servei voluntari a la comunitat amb l'aprenentatge de continguts, competències, habilitats, actituds i valors.

Projectes on es pot participar i optar al reconeixement de crèdits ECTS:

• Programa de Justícia: fas.justicia@uab.cat
  • Programa de medi ambient: fas.mediambient@gmail.com
  • Programa Refugi: dinamitzacio.acollida@gmail.com
  • Programa de Salut: fas.salut@uab.cat
  • Mentoria Juvenil: dinamització.mentoria@gmail.com
  • Programa socioeducatiu CROMA: fas.croma@uab.cat
  • Programa socioeducatiu Let's Go: letsgo.badia@gmail.com
  • Programa Sociosanitari: fas.sociosanitari@uab.cat
  • Programa recerca-Acció participativa a centres educatius: Bernat.DeQuintana@uab.cat
  • Programa Repassem Junts (EUSS): amoreno@euss.es
  • PIUNE - Estudiants de Suport: fas.piune@uab.cat