Taula d’accés

Els estudiants que volen accedir a aquesta titulació tenen, segons els estudis de procedència, diferents vies d'accés que es detallen a continuació:

Tipus d'accés Preferència d'accés Nota de tall curs 18-19
Des del Batxillerat + PAU i des dels CFGS Assignatures de la fase específica de les PAU que ponderen:
  • Anàlisi Musical (0.1)
  • Biologia (0.1)
  • Ciències de la Terra i Mediambientals (0.1)
  • Cultura Audiovisual (0.1)
  • Dibuix Artístic (0.1)
  • Dibuix Tècnic (0.1)
  • Disseny (0.1)
  • Economia de l'Empresa (0.2)
  • Física (0.1)
  • Fonaments de les Arts (0,1)
  • Geografia (0.2)
  • Grec (0.1)
  • Història de l'Art (0.1)
  • Literatura Catalana (0.1)
  • Literatura Castellana (0.1)
  • Llatí (0.1)
  • Matemàtiques Aplicades a les CC. Socials (0.2)
  • Matemàtiques (0.2)
  • Química (0.1)
5.000
Proves d'accés per a més grans de 25 anys Opció Ciències Socials i Jurídiques ---
Altres Proves + 45 anys
Titulats universitaris
Canvi d'estudis i convalidacions
Acreditació professional + 40 anys
 
---
---


Es convaliden des de 27 fins a 60 crèdits de la titulació als estudiants que hagin accedit des dels CFGS d'Administració i Finances (LOGSE i LOE), Comerç Internacional (LOGSE i LOE), Gestió Comercial i Màrqueting, Agències de Viatges i Gestió d'Esdeveniments, Allotjament, Direcció de Cuina, Direcció de Serveis de Restauració, Gestió d'Allotjament Turístic, Guia, Informació i Assistència Turístiques, Informació i Comercialització Turístiques, Restauració. Més informació.

Retitulació al grau en Direcció Hotelera
Els graduats en Direcció Hotelera (títol propi) poden obtenir el grau en Direcció Hotelera si cursen l'itinerari de retitulació previst.

Codi de preinscripció

21107

Perfil de l’estudiant

Aquest grau s'adreça a estudiants amb interès per formar-se com a professionals polivalents amb una clara motivació per la indústria hotelera i de la restauració i les característiques següents:

  • Bona capacitat comunicativa, organitzativa i comercial.
  • Actitud col·laboradora i de treball en equip.
  •  Alta consideració de la importància de l'excel·lència del servei dins dels diversos àmbits del sector.