Accés als estudis

Canvi d'estudis universitaris espanyols

 

OFERTA DE PLACES

Titulació de grau  Places oferides     CURS 24/25
Grau de Ciència Política i Gestió Pública               8
Grau de Sociologia               11
Grau de Relacions Internacionals               5
Grau de Ciència Política i Gestió Pública + Dret               2
Grau de Ciència Política i Gestió Pública + Sociologia               2
Grau de Sociologia + Estadística               2


CALENDARI DE TRÀMITS  

-    Sol·licitud d’accés: del 26 de febrer al 5 d'abril de 2024
-    Publicació de la resolució d’admissió: el 19 de juny de 2024 
-    Període extraordinari de presentació de sol·licituds: A determinar
-    Publicació de la resolució d’admissió del periode extraordinari: A determinar

 

LLOC DE PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ

La sol·licitud es farà a través de l'aplicació en línia

 

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR

•    Escrit de motivació.
•    Còpia del DNI, NIE o passaport.
•    Certificat acadèmic personal o fotocòpia compulsada de l'expedient, on consti, si escau, la branca de coneixement dels estudis.
•    Pla d'estudis dels estudis d'origen.
•    Programes de les assignatures cursades, compulsats per la universitat d'origen.
•    Resguard d'ingrés de l'import del preu públic de la sol·licitud.
•    Documentació acreditativa d'exempció o bonificació d'aquest preu públic.
•    Qualsevol altra documentació que la persona interessada cregui convenient.

 

REQUISITS 

  • Poder reconèixer 30 crèdits o més a partir de l'expedient dels estudis parcials previs
  • No tenir assignatures matriculades 3 vegades o més i encara no superades a l'expedient dels estudis parcials previs
  • Es tindran en compte els resultats acadèmics obtinguts a la data de finalització del període de presentació de sol·licituds


CRITERIS PER A L’ADJUDICACIÓ DE LES PLACES

Les sol·licituds que compleixin els requisits esmentats s'ordenen d'acord amb els criteris següents:

•    En primer lloc, les persones procedents de titulacions afins a l'àmbit de coneixement de les titulacions sol·licitades.

•    En segon lloc, les persones procedents de titulacions no afins a l'àmbit de coneixement de les titulacions sol·licitades.

•    Podeu consultar la Secció 7a de la Normativa de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb els plans d'estudis regulats pel RD 822/2021


MATRICULACIÓ

La data de formalització de matrícula dels alumnes admesos és a determinar.
En cas que algun alumne admès no formalitzi la matrícula en el termini establert, es podrà considerar que desisteix de la seva sol·licitud i la seva plaça podrà ser adjudicada a un altre sol·licitant.

 


AVÍS:  Una vegada resolta la convocatòria d’accés, les persones que no hagin estat admeses podran passar per la gestió acadèmica a recollir la documentació original que han presentat. La custòdia d’aquesta documentació es donarà per finalitzada el 30 de setembre de 2025. Posteriorment a aquesta data, es procedirà a la destrucció d’aquesta documentació.

 

PUBLICACIÓ DE RESOLUCIONS