Accés als estudis
Canvi d'estudis universitaris espanyols
OFERTA DE PLACES
Titulació de grau | Places oferides CURS 24/25 |
Grau de Ciència Política i Gestió Pública | 8 |
Grau de Sociologia | 11 |
Grau de Relacions Internacionals | 5 |
Grau de Ciència Política i Gestió Pública + Dret | 2 |
Grau de Ciència Política i Gestió Pública + Sociologia | 2 |
Grau de Sociologia + Estadística | 2 |
CALENDARI DE TRÀMITS
- Sol·licitud d’accés: del 26 de febrer al 5 d'abril de 2024
- Publicació de la resolució d’admissió: el 19 de juny de 2024
- Període extraordinari de presentació de sol·licituds: A determinar
- Publicació de la resolució d’admissió del periode extraordinari: A determinar
LLOC DE PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ
La sol·licitud es farà a través de l'aplicació en línia
DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR
• Escrit de motivació.
• Còpia del DNI, NIE o passaport.
• Certificat acadèmic personal o fotocòpia compulsada de l'expedient, on consti, si escau, la branca de coneixement dels estudis.
• Pla d'estudis dels estudis d'origen.
• Programes de les assignatures cursades, compulsats per la universitat d'origen.
• Resguard d'ingrés de l'import del preu públic de la sol·licitud.
• Documentació acreditativa d'exempció o bonificació d'aquest preu públic.
• Qualsevol altra documentació que la persona interessada cregui convenient.
REQUISITS
- Poder reconèixer 30 crèdits o més a partir de l'expedient dels estudis parcials previs
- No tenir assignatures matriculades 3 vegades o més i encara no superades a l'expedient dels estudis parcials previs
- Es tindran en compte els resultats acadèmics obtinguts a la data de finalització del període de presentació de sol·licituds
CRITERIS PER A L’ADJUDICACIÓ DE LES PLACES
Les sol·licituds que compleixin els requisits esmentats s'ordenen d'acord amb els criteris següents:
• En primer lloc, les persones procedents de titulacions afins a l'àmbit de coneixement de les titulacions sol·licitades.
• En segon lloc, les persones procedents de titulacions no afins a l'àmbit de coneixement de les titulacions sol·licitades.
• Podeu consultar la Secció 7a de la Normativa de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb els plans d'estudis regulats pel RD 822/2021
MATRICULACIÓ
La data de formalització de matrícula dels alumnes admesos és a determinar.
En cas que algun alumne admès no formalitzi la matrícula en el termini establert, es podrà considerar que desisteix de la seva sol·licitud i la seva plaça podrà ser adjudicada a un altre sol·licitant.
AVÍS: Una vegada resolta la convocatòria d’accés, les persones que no hagin estat admeses podran passar per la gestió acadèmica a recollir la documentació original que han presentat. La custòdia d’aquesta documentació es donarà per finalitzada el 30 de setembre de 2025. Posteriorment a aquesta data, es procedirà a la destrucció d’aquesta documentació.
PUBLICACIÓ DE RESOLUCIONS
- Resolució canvi d'estudis espanyols 24-25 extraordinari (PDF, )
- Resolució canvi d'estudis espanyols 24-25 (PDF, )