S'obre l'enquesta sobre el grau de satisfacció dels nous titulats

Enquestes nous titulats

Fins el 27 de novembre del 2020 estarà activa la vuitena edició de l’enquesta sobre el grau de satisfacció dels titulats de la UAB, adreçada a titulats de graus i de màster universitari del curs acadèmic 2019/20

30/06/2020

Com cada any a final de curs, es posa a disposició dels nous titulats de graus i de màster de la universitat l'enquesta sobre el grau de satisfacció del curs acadèmic 2019/2020.

L'objectiu de l'enquesta de titulats de la UAB és conèixer el grau de satisfacció dels titulats i titulades de la UAB en relació a diversos aspectes de la titulació finalitzada i del seu pas per la universitat. Els resultats de les edicions anteriors es poden consultar a l’espai de l’enquesta al web de qualitat docent de la UAB.

De la mateixa manera que en edicions anteriors, el model d’enquesta és únic per a tot el sistema universitari català amb la coordinació d’AQU Catalunya, per tal que els resultats de satisfacció dels titulats de grau es puguin analitzar de manera conjunta.