Noves pràctiques en empreses del màster CITIUS

Noves empreses màster CITIUS

20/10/2020

EY, Cuideo... i PPG, Cofidis, Grifols, Agència Catalana de Turisme o Henkel, entre d'altres, són les empreses on pots fer les pràctiques del programa CITIUS

La consultora Ernst & Young (també coneguda com EY) ofereix serveis professionals d'auditoria, consultoria, assessorament fiscal i legal i estratègia i transaccions. Cuideo ofereix serveis de cures a domicili per les persones grans, de manera que puguin quedar-se a casa com a alternativa a viure a una residència o amb els fills. Totes dues han signat conveni amb la UAB per tal que hi puguis fer les pràctiques del màster en Gestió Empresarial o el postgrau en Iniciació Professional a l'Empresa (Programa CITIUS)

No són les primeres ni les úniques. Son les últimes incorporacions a la llarga llista d’empreses CITIUS, com Banc de Sabadell, HP o Grifols, on pots fer les pràctiques. Amb un ajut a l’estudi de 650€ mensuals i amb una formació pràctica d’onze mesos en el cas del màster o de 5,5 mesos en el cas del postgrau, amb una estada de 7 hores diàries.

CITIUS és un programa de formació dual adreçat a graduats i graduades universitaris, que combina la formació acadèmica universitària de qualitat amb la realització de pràctiques amb ajut a l’estudi. A més a més, compta amb la garantia de la UAB i amb més de 15 edicions d’experiència. Aquest any, a més, pots fer el CITIUS en modalitat semipresencial

Admissió oberta! Places limitades

Més informació:

Màster en Gestió Empresarial (Programa CITIUS)
Postgrau en Iniciació Professional a l'Empresa (Programa CITIUS)
Màsters i postgraus propis