Vés al contingut principal

Videoconferència: «Antropologia audiovisual. consolidació disciplinar i nous reptes»

Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Detalls de l'event

Durant dècades, l'Antropologia Visual es va debatre entre la seva aportació prometedora a la disciplina i el feble rol institucional que tenia. En els darrers vint anys, però, el panorama ha canviat: la generalització d'eines d'enregistrament i edició digital, juntament amb la proliferació de plataformes informàtiques de difusió d'abast global, han multiplicat exponencialment la producció i han transformat l'aproximació a la realitat a a través de la imatge i del so (d'aquí la proposta del conferent a denominar aquesta subdisciplina com a Antropologia Audiovisual). En aquesta sessió, s'abordaran alguns dels reptes que aquest entorn creixentment hipervisual comporta per a la investigació en Ciències Socials i Humanes.

La conferència serà a càrrec de Jordi Grau, professor titular al Departament d'Antropologia Social i Cultural de la UAB.

La jornada és oberta a tothom i es pot seguir a través d'aquest enllaç

Aquesta videoconferència s'emmarquen al cicle de conferències obertes organitzat pel Màster Oficial en Humanitats i Patrimoni Digital, posat en marxa conjuntament per la UAB i la UPF.