Primera reunió centrada en els mecanismes moleculars de PDK1 i Akt/PKB
Detalls de l'event
- Inici: 16 març 2023 10:00
- VHIO Conference room (C. De Natzaret, 115-117, Barcelona)
Els dies 16, 17 i 18 de març tindrà lloc el congrés “First Focused Meeting on Molecular Mechanisms of PDK1 and Akt/PKB” en l’organització del qual han participat José R. Bayacas, investigador de l’Institut de Neurociències de la UAB i José Lizcano, professor del Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular, i investigador de l’Institut de Recerca VHIR.
Les jornades comprendran diverses sessions impartides per professionals d’arreu del món així com debats sobre les temàtiques tractades. El 16 de març tindran lloc les tres primeres sessions titulades “25 years of PDK1-PKB/Akt”, “Molecular Mechanisms of Regulation I”, “Molecular mechanisms in diseases: Cancer, Diabetes and Beyond”. El dia 17 de març s’impartiran les sessions “Molecular Mechanisms of Regulation II”, “Substrate targeting mechanisms”, “Clinical trials” i “Innovative Drug and Allostery”. El darrer dia es realitzarà l’última ponència sobre mètodes de recerca.
El congrés, organitzat per Molecular Mechanisms PDK and Akt/PKB tindrà lloc a la VHIO Conference Room. És necessària la inscripció mitjançant el web aula.vallhebron.com.