Lliurament de la 10 edició dels Premis als millors TFG amb perspectiva de gènere
Detalls de l'event
- Inici: 22 abril 2026 12:30
- Final: 22 abril 2026 14:00
- Sala d'actes. Edifici Rectorat. Campus Bellaterra (Cerdanyola del Vallés).
El proper dimecres 22 d'abril, la UAB celebrarà l’acte de lliurament dels Premis als millors Treballs de Fi de Grau (TFG) amb perspectiva de gènere corresponents al curs 2024-2025, un acte que reunirà els autors i autores dels treballs premiats, les seves famílies, el professorat tutor i diverses autoritats acadèmiques. Enguany són 32 treballs (aquí els podeu veure), de diferents facultats.
Els guardons, que arriben enguany a la seva desena edició, són convocats anualment pel Servei d’Igualtat i Diversitat de la UAB, amb el suport i finançament de l’Institut Català de les Dones, amb l'objectiu de fomentar la recerca universitària des d’una mirada crítica i inclusiva, promovent la incorporació de la perspectiva de gènere en l’anàlisi acadèmica i en la producció de coneixement.
L’acte estarà presidit per la secretària general de la UAB, Esther Zapater, i servirà per reconèixer públicament l’esforç i la qualitat dels 32 treballs guardonats, procedents de diferents facultats i disciplines.