Activitats
Dimarts, 20 Novembre 2018
Dia · Setmana
09:00
XVII workshop sobre Mètodes ràpids i automatització en microbiologia alimentària
Descripció:
Un any més la Facultat de Veterinària acull aquest workshop especialitzat en microbiologia alimentària, que té com a objectiu ampliar i difondre els coneixements teòrics i pràctics sobre mètodes ràpids innovadors per detectar, comptar, aïllar i caracteritzar els microorganismes, i els seus metabòlits, habituals en els aliments i en l'aigua.
El workshop té una durada de quatre dies i compta amb ponències de prestigiosos experts nacionals i internacionals. També s'hi duran a terme sessions pràctiques en laboratori, tallers, taules rodones i una mostra amb l'exposició de més d'una desena d'empreses de microbiologia.
L'activitat s'adreça a directors i tècnics d'indústries, consultories i laboratoris agroalimentaris, i d'altres sectors (microbiològic, clínic, farmacèutic, cosmètic, químic, mediambiental, etc.); inspectors veterinaris i altre personal de l'administració; estudiants de grau i postgrau, personal tècnic i professors universitaris i personal d'altres centres de recerca.
Més informació y programa
Ubicació: Facultat de Veterinària, campus UAB (Bellaterra, Barcelona)
Data: Dimarts 20, Novembre de 2018 - 09:00h
Data fi: Divendres 23, Novembre de 2018 - 15:45h
Organitzador: Centre d’Innovació, Recerca i Transferència en Tecnologia dels Aliments - Departament de Ciència Animal i dels Aliments
Telèfon: 93 5811446
Correu electrònic: josep.yuste@uab.cat - marta.capellas@uab.cat
10:30
"Preguntes no resoltes en l'asma al·lèrgica greu tractada amb Omalizumab", de Xavier Pomares Amigó
Descripció:
Defensa de tesi doctoral
Doctorat en Medicina
Doctorand: | Xavier Pomares Amigó |
Tutor: | Cristian Domingo Ribas |
Directors: |
Cristian Domingo Ribas Rosa Maria Mirapeix Lucas |
Ubicació: Sala de Graus - Hospital Universitari Parc Taulí de Sabadell
Data: Dimarts 20, Novembre de 2018 - 10:30h
11:00
"La enseñanza de conocimientos políticos en el área de ciencias sociales de la educación básica y media en Antioquia y Cundinamarca: Una investigación entorno a sus finalidades, sus contenidos y sus métodos", de Mª Eugenia Villa Sepúlveda
Descripció:
Defensa de tesi doctoral
Doctorat en Educació
Doctoranda: | Mª Eugenia Villa Sepúlveda |
Tutor: | Joan Pagès Blanch |
Director: | Joan Pagès Blanch |
Ubicació: Sala de Juntes - Facultat de Ciències de l'Educació
Data: Dimarts 20, Novembre de 2018 - 11:00h
11:00
"Sant Adrià del Besòs: del món rural a l'urbà: indústria i immigració. La formació de la classe obrera (1900-1939)", de Manuel Márquez Berrocal
Descripció:
Defensa de tesi doctoral
Doctorat en Història Comparada, Política i Social
Doctorand: | Manuel Márquez Berrocal |
Tutor: | José Luís Martín Ramos |
Director: | José Luís Martín Ramos |
Ubicació: Sala d'Actes - Facultat de Filosofia i Lletres
Data: Dimarts 20, Novembre de 2018 - 11:00h
11:00
"Golpe de calor. Experiencia en el Hospital del Mar de Barcelona. Estudio clínico-epidemiológico, de mediadores inflamatorios y hemostasia", d'Antonia Vázquez Sánchez
Descripció:
Defensa de tesi doctoral
Doctorat en Medicina
Doctoranda: | Antonia Vázquez Sánchez |
Tutor: | Jaume Ferrer Sancho |
Directors: |
Joan Ramon Masclans i Enviz Joan Nolla Salas |
Ubicació: Aula 61.302-61.304 - Hospital Universitari del Mar
Data: Dimarts 20, Novembre de 2018 - 11:00h
15:30
Projecció de la pel·lícula 'Mai 68, la belle ouvrage'
Descripció:
El Centre d’Estudis sobre Dictadures i Democràcies (CEDID) de la UAB projecta la pel·lícula Mai 68, la belle ouvrage, de Jean Louis Magneron, a l’auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres. La projecció comptarà amb una presentació a càrrec de Pau Casanellas, investigador postdoctoral del Departament d’Història Moderna i Contemporània de la UAB. Aquesta activitat s’emmarca dins el cicle de cinema "Els 68".
Ubicació: L’Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB
Data: Dimarts 20, Novembre de 2018 - 15:30h
Data fi: Dimarts 20, Novembre de 2018 - 18:00h
Organitzador: Centre d’Estudis sobre Dictadures i Democràcies (CEDID)
Enllaç:
Documents: