Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Serveid'Ocupabilitat

La importancia del asociacionismo en el gremio de la traducción: ATRAE y el poder de lo colectivo

Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Detalls de l'event

  • Inici: 12 març 2026
  • Final: 12 març 2026
  • De 13.00 a 14.30 h
  • Facultat de Traducció i d'Interpretació - Aula 004

Activitat en castellà

Aquesta activitat ofereix una visió especialitzada i actual del sector de la traducció i l’adaptació audiovisual de la mà d'Iris Permuy, president d’ATRAE (Asociación de Traducción y Adaptación Audiovisual de España).

Es presenten els principals perfils professionals, les competències més valorades, les condicions habituals de treball i els sectors que generen ocupació.

La sessió també altres temes com els canals de reclutament, els drets laborals i de propietat intel·lectual, així com les tendències i reptes de futur de la professió, amb especial atenció a l’impacte de la intel·ligència artificial.

Una proposta orientadora que posa en relleu el valor de l’associacionisme i del treball col·lectiu com a eines clau per a la inserció i el desenvolupament professional.

Inscripció gratuïta a NEXUS

Aquesta activitat s'inclou dins de la iniciativa Projecta't, que permet obtenir crèdits ECTS. 

Dins de: