Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Identitat corporativa UAB

La marca UAB

La Universitat Autònoma de Barcelona és una universitat jove, pública i capdavantera. Líder als rànquings internacionals i referent en recerca. Barcelonina, catalana i internacional. Una universitat transformadora, solidària, diversa i igualitària, sostenible i saludable, participativa i cultural. És una universitat de campus, amb les facultats i les escoles, els instituts de recerca i els serveis en un entorn natural on viure experiències úniques.

...i a més estrenem logo! T'ho expliquem tot en aquest vídeo de 20 segons:

La marca UAB és el conjunt del logotip, l’acrònim, el nom complet i la resta d’atributs, com ara el color verd de la gespa del campus, que fem servir per representar la Universitat Autònoma de Barcelona.

El campus de la UAB és territori de la tribu UABer

La marca reflecteix la identitat de la Universitat i en transmet els valors:

  • Una universitat jove. La UAB és una universitat jove, per edat i d’esperit, amb molts reptes per endavant, com els dels milers d’estudiants que fan vida cada dia al campus.
  •  Una universitat pública. La UAB està compromesa en oferir una formació de qualitat a preus públics per garantir la igualtat d’oportunitats. Aquest mateix compromís el tenim en fer una recerca i una transferència líders i alhora íntimament vinculades amb als sectors socials i econòmics més capdavanters del país, d'Europa i del món.
  • Una universitat capdavantera i líder als rànquings internacionals. La UAB és la millor universitat de l’Estat espanyol (som #1 o TOP2 als rànquings de referència) i sempre és al capdamunt dels rànquings internacionals de les millors universitats d’arreu del món.
  • Una universitat barcelonina i catalana, i alhora internacional. El campus de la UAB és un espai verd barceloní a l’altre costat de la muntanya de Collserola, a 30 minuts del centre de la capital catalana en transport públic, però també a tocar i ben connectat amb tota Catalunya. Som una universitat barcelonina i catalana, i alhora internacional, amb percentatges a prop del 40% d’estudiants internacionals als màsters o els doctorats.
  • Una universitat transformadora: solidària, diversa i igualitària, sostenible i saludable, participativa i cultural. El 1968, quan es va crear la UAB, la paraula “Autònoma” significava moltes coses, que es podrien resumir en un anhel de llibertat. Som filles i fills d’aquell anhel, i volem contribuir a fer créixer persones amb esperit crític que facin un món millor.
  • Una universitat de campus, amb un campus estil anglosaxó com no n’hi ha cap més a Catalunya, on comparteixen espai les facultats i les escoles, els centres de recerca i els serveis, de manera que la comunitat UAB pot estudiar, investigar i viure en un espai verd comú. Som una ciutat del coneixement. Un campus on viure experiències úniques.

El campus de la UAB és territori de la tribu UABer

¿Quina és la diferència entre el manual d'identitat i el reglament en matèria de marques?

En aquest manual hi trobaràs un brand book o guia d'estil de la marca. És a dir, una recopilació de tots els aspectes d’identitat i imatge corporativa que conté les indicacions de com cal fer servir el logotip o com es comunica la UAB, i també moltes plantilles i descàrregues corporatives. Pots baixar-te el logotip o diverses plantilles de vídeos, powerpoints, papereria...

En canvi, si estàs buscant informació legal en relació a la marca UAB (per exemple: qui pot fer-ne ús o com sol·licitar fer-ne ús), cal que et dirigeixis al Reglament en matèria de Marques de la UAB, que inclou tots els aspectes legals en relació a la marca i al seu ús.