La UAB a les xarxes socials
Aquest espai té com a finalitat oferir el protocol per a la creació de nous perfils institucionals de la Universitat Autònoma de Barcelona a les xarxes socials, així com les directrius bàsiques relatives a la seva denominació, biografia i imatge de perfil.
L’objectiu és assegurar una presència digital coherent, homogènia i alineada amb la identitat visual i els valors institucionals de la UAB i alhora reforçar-ne la visibilitat i el reconeixement en l’àmbit digital.
El Manual per a la gestió de les xarxes socials, amb informació sobre criteris d’ús, recomanacions de contingut, seguretat i bones pràctiques comunicatives, està disponible a la Intranet de la UAB.
La presència de la UAB a qualsevol de les xarxes no pressuposa compartir la línia editorial de la xarxa ni d’altres continguts que s’hi puguin publicar. La Universitat vol reforçar el seu compromís amb la difusió del coneixement científic, la promoció del català i la lluita contra la desinformació en l’àmbit digital.