Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Identitat corporativa UAB

Tractament de les imatges de la marca UAB

De la mateixa manera que en els textos, les imatges que fem servir en les publicacions, webs o campanyes visualitzen els valors de la Universitat i per tant n'han de seguir l'estil. 

Una fotografia adient transmet l'optimisme i l'autenticitat de la UAB i del seu campus. Per contra, una imatge negativa, o tractada de manera poc responsable, perjudica la imatge i la reputació de la Universitat.

Tractament correcte de les imatges

A continuació es mostren pautes amb els exemples corresponents de com són les imatges de la UAB que transmeten els atributs principals de la Universitat:

  • Imatges d’exterior mostrant el campus verd.
  • Imatges d’estudiants socialitzant i fent vida al campus.
  • Imatges de diversitat, heterogènies, que siguin un reflex de la comunitat UAB.
  • Imatges molt lluminoses on predomini la natura, el color verd i el blanc.
  • Imatges que no siguin de banc de fotos, amb estudiants reals de la Universitat.
  • Imatges que expliquin l’experiència d’estudiar i viure al campus de la UAB.
  • Imatges positives, optimistes i amb estudiants somrients.
  • Imatges que incentivin futurs estudiants a viure l’experiència UAB.

Tractament de les imatges de la marca UAB correcteTractament de les imatges de la marca UAB correcteTractament de les imatges de la marca UAB correcteTractament de les imatges de la marca UAB correcteTractament de les imatges de la marca UAB correcte

Tractament incorrecte de les imatges

Una imatge tractada de manera poc responsable i sense tenir en compte les recomanacions d'aquest manual, pot tenir conseqüències molt negatives i perjudicar seriosament la imatge de la Universitat.

A continuació es mostren exemples de com no s'han de treballar les imatges i el que no es pot fer mai amb les fotografies.

Imatges fosques, poc il·luminades on predomini el color negre:

Tractament de les imatges UAB inccorrecteFotos de banc d’imatges, molt impostades i poc creïbles:

Tractament de les imatges UAB inccorrecte

Imatges obscenes o innecessàriament sexualitzades:Tractament de les imatges UAB inccorrecte

Imatges que per comptes de reflectir les diversitats pròpies del campus UAB i la societat catalana reflecteixen diversitats pròpies d’altres indrets:

Tractament de les imatges UAB inccorrecte

Imatges superficials, amb actituds sensuals o de caràcter sexual:

Tractament de les imatges UAB inccorrecte

Imatges amb marques o amb publicitat:

Tractament de les imatges UAB inccorrecte

Imatges sense qualitat, desenfocades o desvirtuades:

Tractament de les imatges UAB inccorrecteImatges agressives o que puguin incitar a la violència:

Tractament de les imatges UAB inccorrecte

Qualsevol imatge que no s'associï amb els valors, els atributs i la filosofia de la institució:Tractament de les imatges UAB inccorrecte