Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Identitat corporativa UAB

Arquitectura de marca: submarques, acompanyaments i acompanyaments de submarca

L'arquitectura de marca ens permet connectar de manera visual i molt clara a les entitats de la UAB amb la Universitat, representant-les com a part intrínseca i essencial de la institució. Això ho aconseguim creant un sistema de jerarquies tipogràfiques molt senzill però alhora molt eficaç, format per submarques i acompanyaments, que permet l'usuari associar de forma molt ràpida tant les unes com les altres amb l'ecosistema del campus universitari.

Les submarques ens permeten identificar amb la UAB aquells àmbits als quals cal donar alhora una especial visibilitat, especialment davant dels estudiants. Són les facultats i escoles pròpies i els serveis.

Els acompanyaments del logotip UAB han estat creats per a estructurar i representar els àmbits i subàmbits de la UAB per als quals no cal fer servir una submarca, siguin de caràcter administratiu, gerencial, tècnic o de serveis. Són generalment estructures de gestió, com ara els departaments, les administracions, les àrees o les unitats que en depenen.

Els acompanyaments de submarques estructuren i representen els àmbits i subàmbits que depenen de les facultats i escoles pròpies i dels serveis, com per exemple les seves unitats.