Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Identitat corporativa UAB

Denominació dels comptes

En la mesura del possible, tots els comptes considerats corporatius han de contenir l’abreviatura “UAB” per referir-se a la Universitat al final de la denominació. Per això s'ha de fer servir el nom, sigles o acrònims del servei i afegir-hi el sufix UAB.

Cal seguir les indicacions següents:

  • Noms fàcils de llegir i recordar i, sempre que es pugui, evitar els guions baixos (_) i els caràcters estranys.
  • La pertinença a l’univers UAB ha de quedar clara. Cal incorporar el sufix UAB tant al nom d’usuari que s’acordi, que ha de ser representatiu del servei, com al nom del perfil, i cal fer referència explícita a la UAB a la descripció (biografia).
  • Fer ús de majúscules i minúscules per millorar-ne la llegibilitat, encara que les xarxes no les diferenciïn a l’hora de buscar. A Bluesky, per exemple, @EducacioUAB en lloc d’@educaciouab (nom d’usuari) i Facultat de Ciències de l’Educació UAB. A Facebook, per exemple, Escola d’Enginyeria UAB. Amb els departaments s’ha de seguir la mateixa estructura.
  • Si es tenen diverses xarxes socials, sempre que el nom estigui disponible, cal fer servir el mateix nom d’usuari perquè sigui més fàcil recordar i promocionar els comptes.

Els comptes creats amb anterioritat s’han d’adaptar a aquestes indicacions.