L'acrònim UAB
L’acrònim UAB és l’expressió bàsica de la identitat corporativa de la UAB que, amb el rebrànding realitzat el 2023, substitueix el símbol "A" que s'havia fet servir anteriorment com a identificador visual principal de la institució.
El nou acrònim millora en llegibilitat i accessibilitat, és molt més estilitzat i orgànic que l’anterior, gràcies al treball tipogràfic específic en la lletra "A", que li aporta dinamisme al conjunt sense perdre la seva llegibilitat.

Es deixa enrere l’antic color bronze i se substitueix pel nou color verd, molt més fresc, que s’implanta com a nou color corporatiu de la Universitat. Es canvia també la tipografia Helvetica Neue i se substitueix per la tipografia corporativa Telegraf Bold, aportant-li a la marca un esperit més jove i modern amb connotacions orgàniques. El nou acrònim aconsegueix assolir el doble repte de donar-li més visibilitat a la marca UAB i de potenciar els atributs i valors actuals de la Universitat, d’una manera pròxima i entenedora a tot el món.
Versió en color

Versió en negatiu sobre color corporatiu

Versió en negre

Versió en negatiu sobre fons negre

Normes d'aplicació de l'acrònim UAB
Per a la correcta aplicació de l'acrònim de la UAB, cal tenir en compte els aspectes següents:
- L'expressió bàsica de la identitat corporativa de la UAB és l'acrònim sencer. No és correcta l'aplicació de la "A" orgànica aïllada o integrada en qualsevol text que no sigui l'acrònim o el logotip de la UAB. Exemples d'aplicació incorrecta:

- L'acrònim ha d'anar acompanyat sempre pel text del logotip, llevat dels casos en què estigui justificat no fer-ho per raons d'espai (com en el cas d'alguns avatars a les xarxes socials).