La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[11/04/2018] Comissió d'Economia i d'Organització

Punt 1. Aprovació de l'acta de la darrera sessió [+]
Punt 2. Informe del vicerector d'Economia i de Campus
Punt 3. Projecte de Pressupost UAB 2018 [+]

Punt 4. Tancament provisional a 31 de desembre de 2017 d’acord amb el que estableix l’article 85.1 de la LOU en la seva redacció donada pel Real Decret Llei 14/2012, de 20 d’abril, de mesures urgents de racionalització de la despesa pública en l’àmbit educatiu [+]

Punt 5. Aprovació de les modificacions de crèdit a 31 de desembre de 2017 [+]

Punt 6. Informe sobre l’aplicació de la instrucció de romanents de crèdit de l’exercici 2017 al pressupost 2018 [+]

Punt 7. Campus Saludable i Sostenible: rendiment de comptes del pla 2013/2017 i presentació del nou pla 2018/2022  [+]

Punt 8. Informe sobre la modificació de la normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el RD 1393/2007: cànon de les activitats de la formació continuada  [+]

Punt 9. Informació de la Programació del Pla d’Inversions Universitàries 2018  [+]

Punt 10. Baixes d’immobilitzat de la UAB corresponents a l’exercici 2017  [+]

Punt 11. Aprovació de les modificacions de crèdit a 15 de març de 2018  [+]

Punt 12. Informació de les despeses pluriennals per a la contractació de  [+] :
• Pròrroga del Transport de viatgers en autobús
• Pròrroga del Manteniment d'instal·lacions d'electricitat (Baixa tensió) dels edificis B, C, aulari central i de l'enllumenat dels vials del Campus
• Contractació conjunta amb el CSUC d’un servei d’escriptoris virtuals al núvol (VDI) en modalitat pagament per ús
• Pròrroga dels serveis de seguretat a càrrec de vigilants de seguretat al Campus de Bellaterra
• Pròrroga dels serveis de control a càrrec d’auxiliars al Campus de Bellaterra i la Unitat Docent Germans Trias i Pujol de Badalona
• Contractació del servei d’agència de viatges
• Pròrroga de la primera contractació derivada de l’acord marc del subministrament d’energia (gas i electricitat) amb el CSUC

Punt 13. Assumptes de tràmit
Punt 14. Torn obert de paraules
 
 
 
 
 
Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió

Acord 016/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització
 
Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 15 de febrer de 2018.(DOC)
 
 
Punt 3. Projecte de Pressupost UAB 2018

Acord 017/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització
 
Vistos els criteris bàsics per a l'elaboració del pressupost de la UAB per a l'any 2018 aprovats pel Consell de Govern en data  16 de  novembre de 2017.
 
Vist que els criteris bàsics per a l’elaboració del pressupost per a l’exercici 2017 han estat  aprovats pel Ple del Consell Social en la sessió del dia 16 de novembre de 2017.
 
Atès que l'article 64.l) dels Estatuts de la UAB estableix que correspon al Consell de Govern elevar al Consell Social la proposta de pressupost anual, i que l'article 212 disposa que la Gerència elabora l'avantprojecte de pressupost, d'acord amb les directrius de l'Equip de Govern i dels criteris bàsics aprovats pel Consell de Govern i pel Consell Social.
 
Vist l'article 10.4 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern sobre el projecte de pressupost anual.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector  d’Economia  i Campus, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.- Informar favorablement el projecte de pressupost de la UAB per a l'any 2018.
 
SEGON.- Elevar aquesta proposta al Consell de Govern i al Consell Social perquè exerceixin les seves competències.
 
TERCER.- Encarregar al  vicerector d’Economia i Campus l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
QUART.- Comunicar els anteriors acords al Gerent, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer efectiu el present acord
 
 
Punt 4. Tancament provisional a 31 de desembre de 2017 d’acord amb el que estableix l’article 85.1 de la LOU en la seva redacció donada pel Real Decret Llei 14/2012, de 20 d’abril, de mesures urgents de racionalització de la despesa pública en l’àmbit educatiu

Acord 018/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització
 
Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.
 
Vist l’article 23 de les Bases d’execució del pressupost 2017, que pel que fa al tancament de l’exercici 2017  preveu que caldrà imputar tots els ingressos que hagin estat liquidats o que corresponguin a l’exercici i totes les obligacions que s’acrediti que s’han concret durant el mateix període.
 
Vist l’article 81.5 de la Llei Orgànica d’Universitats, modificat pel Reial Decret Llei 14/2012, de 20 d’abril, de mesures urgents de racionalització de la despesa pública de l’àmbit educatiu que disposa el següent:
 
5. “Les universitats estan obligades a retre comptes de la seva activitat davant l'òrgan de fiscalització de comptes de la Comunitat Autònoma, sense perjudici de les competències del Tribunal de Comptes.
 
El pressupost de cada exercici es liquidarà quant a la recaptació de drets i el pagament d'obligacions el 31 de desembre de l'any natural corresponent, quedant a càrrec de la Tresoreria universitària tots els ingressos i pagaments pendents, segons les seves respectives contraccions. Les universitats han de confeccionar la liquidació del seu pressupost abans del primer de març de l'exercici següent.
 
En cas de liquidació del pressupost amb romanent de tresoreria negatiu, el Consell Social ha de procedir en la primera sessió que celebri a la reducció de despeses del nou pressupost per quantia igual al dèficit produït. L'expressada reducció només podrà revocar-se per acord de l'òrgan, a proposta del Rector, previ informe de l'interventor i autorització de l'òrgan corresponent de la Comunitat Autònoma, quan les disponibilitats pressupostàries i la situació de tresoreria ho permetessin.
 
Les transferències, amb càrrec als pressuposts de la Comunitat Autònoma, a favor, directament o indirectament, de les universitats requeriran l'aprovació i posada en marxa de la reducció de despeses.
Les universitats remetran còpia de la liquidació dels seus pressupostos i el resta de documents que constitueixin els seus comptes anuals a la Comunitat Autònoma en el termini establert per les normes aplicables de la Comunitat Autònoma.
 
La manca de remissió de la liquidació del pressupost, o la manca d'adopció de mesures en cas de liquidació amb romanent negatiu, facultarà la Comunitat Autònoma per adoptar, en l'àmbit de les seves competències, les mesures necessàries per a garantir l’estabilitat pressupostària de la Universitat.”
 
Vist el tancament provisional del pressupost finalitzat a 31 de desembre de 2017 que s’annexa.
 
Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB,  pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria de planificació i seguiment econòmic i  pressupostari.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del gerent, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS:
 
PRIMER.- Informar favorablement de la liquidació provisional del pressupost corresponent a l’exercici finalitzat el 31 de desembre de 2017.
 
SEGON.- Encarregar al  vicerector d’Economia i de Campus l’execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 5. Aprovació de les modificacions de crèdit a 31 de desembre de 2017

Acord 019/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

 
Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de  data  31  de desembre de  2017.
 
Vistos  els Acords de la Comissió d’Economia i Organització de data 20 de febrer, de 21 d’abril, 31 de maig, 30 de juny, 14 de setembre,  27 d’octubre i 27 de novembre de 2017.
 
Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.
 
Vist l'article 6 de les Bases d’execució del pressupost 2017 que, pel que fa a les modificacions de crèdit, preveu que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.
 
Vist l'article 10.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern 26 de gener de 2017, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del gerent, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.  Aprovar les modificacions de crèdit en  data  31  de desembre de 2017.(DOC)
 
SEGON.  Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia  l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 6. Informe sobre l’aplicació de la instrucció de romanents de crèdit de l’exercici 2017 al pressupost 2018

Acord 020/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització
 
Vist l’informe de l’aplicació  d’incorporació de romanents de crèdit de l’exercici 2017 al pressupost del 2018 de data 21 de març de 2018.
 

Vist l'article 10 de la Llei 4/2017, el 28 de març, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2017, que regula el procediment per a poder incorporar els romanents de crèdit amb els requisits expressament previstos.

Vistos els articles 210, 211, 213 i 215 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l'exercici econòmic.
 
Vist l'article número 12 de les Bases d'execució del pressupost 2017, prorrogats per a l’exercici de 2018 segons Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 i per Acord del Consell Social de 20 de desembre de 2017, que pel que fa a  l'addició als crèdits de l'exercici corrent de romanents de crèdits de l'exercici anterior que, per diverses circumstàncies, no han estat utilitzats
 
Vista la Instrucció per a la incorporació de romanents de crèdit de l’exercici de 2017 al pressupost de la UAB de 2018, aprovada per acord de la Comissió d’Economia i d’Organització de data 27 de novembre de 2017 la qual preveu que correspon a la Comissió d’Economia i d’Organització conèixer i valorar les sol·licituds motivades d’incorporació de romanents per a l’exercici 2018 i que en els casos en què la Comissió d’Economia emeti un informe favorable, la gerència procedirà a la incorporació de romanents. En cas que l’informe sigui de caràcter desfavorable, es garantirà un termini de trenta dies per a al·legacions, a partir de les quals el vicerector d’Economia i de Campus resoldrà.
 
Vist el que disposa la Instrucció per a la incorporació de romanents de crèdit de l’exercici 2017 al pressupost 2018 pel que fa al calendari  d’incorporacions i obertura de període d’al·legacions.
 
Vist l'article 10 apartat 1, lletra a de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per pels Acord de Consell de Govern de 26 de gener de 2017, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització en matèria d’aprovació  de les  instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del gerent, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.  Aprovar l’Informe sobre l’aplicació de la Instrucció de romanents  de crèdit de l’exercici 2017 al pressupost de la UAB de 2018.(DOC)
 
SEGON. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l'Equip de Govern i la Gerència l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
TERCER. Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
Punt 7. Campus Saludable i Sostenible: rendiment de comptes del pla 2013/2017 i presentació del nou pla 2018/2022

Acord 021/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització
 
Vista la proposta del vicerector d’Economia i de Campus en relació amb el projecte UAB Campus Saludable i Sostenible que s’articula a l’entorn de dos grans eixos: el campus saludable i el campus sostenible.
 
Vist l'article 1er de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, que disposa que és funció de la Universitat al servei de la societat la difusió, la valorització i la transferència del coneixement al servei de la cultura, de la qualitat de vida i del desenvolupament econòmic i l’article 91 que disposa que les universitats fomentaran la participació dels membres de la comunitat universitària en activitats i projectes de cooperació internacional i solidaritat. Així mateix propiciaran la realització d’activitats i iniciatives que contribueixin a l’impuls de la cultura de pau, el desenvolupament sostenible i el respecte al medi ambient, com elements essencials per al progrés solidari.
 
Vist l’article 3er de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, que fa esment a la transmissió dels valors cívics i socials propis d’una societat democràtica i a l’objectiu de progrés general, social i econòmic i el seu desenvolupament sostenible.
 
Vist l'article 4 dels Estatuts de la Universitat Autònoma de Barcelona que disposa que és una finalitat de la UAB, entre d’altres, participar en el progrés i en el desenvolupament generals de la societat catalana i en la conservació i enriquiment del seu patrimoni intel·lectual, cultural, natural i científic i en el seu desenvolupament econòmic i benestar social.
 
Vist l’Acord de Consell de Govern de 14 de març de 2013 mitjançant el qual es va aprovar el Pla Campus Saludable i Sostenible 2013/2017.
 
Vist el Pla de sostenibilitat de la UAB 2018-2022 el qual  defineix les accions que la Universitat haurà de dur a terme en l’àmbit de la sostenibilitat ambiental en aspectes tan importants com, entre d’altres,  l’alimentació saludable, la pràctica d’activitat física la gestió de la mobilitat, dels residus i dels espais agroforestals, així com l’estalvi i l’eficiència energètica i la comunicació ambiental a la comunitat universitària.
 
 
Vist l'article 10, apartat 4 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per pels Acord de Consell de Govern de 26 de gener de 2017, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització en matèria d’organització.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del  vicerector d’Economia i de Campus, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.  Donar-se per assabentat del Pla de Campus Saludable i Sostenible 2018/2022.
 
SEGON. Donar-se per assabentat del retiment de comptes del Pla Campus Saludable i Sostenible període 2013/2017.
 
TERCER. Elevar els acords al Consell de Govern perquè exerceixi les seves competències.
 
QUART. Comunicar els presents acords al vicerector d’Economia i de Campus per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
Punt 8. Informe sobre la modificació de la normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el RD 1393/2007: cànon de les activitats de la formació continuada

Acord 022/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

 
Vista la proposta del vicerector de Recerca i Transferència  sobre la modificació de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, de 29 d’octubre, modificat pel Reial Decret 861/2010, de 2 de juliol.
 
Vista la necessitat d’actualitzar els articles 317 i següents del Text Refós de la Normativa acadèmica abans esmentada, pel que fa a la regulació del cànon de les activitats de formació contínua.
 
Vist l’Acord de la Comissió d’Afers Acadèmics pel qual es va informar favorablement sobre la modificació dels articles 317 i següents del Text Refós de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/200
 
Vist l'article 10.4.c) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l'acord del Consell de Govern de data 26 de gener de 2017, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització  Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern en matèria de disposicions normatives en matèria econòmica..
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Recerca i de Transferència, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS 
 
PRIMER.- Informar favorablement sobre la modificació dels articles 317 i següents del Text Refós de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007.
 
SEGON.- Elevar el present acord al Consell de Govern per a la seva aprovació.
 
 
Punt 9. Informació de la Programació del Pla d’Inversions Universitàries 2018

Acord 023/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

 
Vista la proposta de la Gerència en relació amb la informació  sobre la programació del  Pla d’Inversions Universitàries corresponent a l’exercici de 2018.
 
Atès que el document presentat conté informació relativa a les quantitats programades i executades  per a l’exercici  de 2018.
 
Vist l'article 120 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'Universitats de Catalunya, que preveu que el pla d'inversions universitàries és l'instrument específic per a finançar les infraestructures i els equipaments de les universitats públiques que es requereixen per a l'execució de la programació universitària a Catalunya.
 
Vist l'article 10, apartat 1 lletra a)  de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per  l’Acord de Consell de Govern 26 de gener de 2017, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització en matèria d’instruccions per al seguiment del pla pluriennal d’inversions.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del gerent, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER. Aprovar de la proposta de programació del PIU 2018.(DOC)
 
SEGON. Encarregar al vicerector d’Economia i Campus l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
Punt 10. Baixes d’immobilitzat de la UAB corresponents a l’exercici 2017

Acord 024/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització
 
Vista la proposta  de la Rectora de la UAB de data 24 d’abril de 2017 pel que fa a les  baixes de l’inventari general de drets i béns de la UAB, en relació als béns mobles per valor inferior als 1.500€ en caos de robatoris, deterioraments/deixalleria, vendes o donacions a terceres persones.
 
Vistos els articles 204 i 208 dels Estatuts de la UAB pel que fa al patrimoni i  a l’inventari de béns i drets de la UAB.
 
Vist  l’article 64.q) del Estatuts de la UAB pel que fa  al procediment d’afectació i desafectació al domini públic dels béns universitaris, així com l’adquisició i el procediment d’alienació de béns patrimonials.
 
Vistos els acords presos pel Consell de Govern de la UAB de 19 de març de 2015 i  pel Ple del Consell Social de 30  d’abril de 2015 pels quals van autoritzar  al Rector a donar de baixa de l’inventari general de drets i béns de la UAB béns mobles per valor inferior als 1.500 euros en casos de robatoris, deteriorament/deixalleria, vendes o donacions a terceres persones, a proposta de la Vicegerència d’Economia i amb l’obligació d’informar anualment al Consell Social de totes les operacions portades a terme en el transcurs de l’exercici econòmic.
 
Vist l'article 10.4 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 26 de gener de 2017, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del gerent, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER. Informar de la proposta de baixa de l’inventari general de la UAB del béns mobles amb valor inferior a 1.500€.
 
SEGON: Elevar-ho al Consell de Govern i al Consell Social  per tal que exerceixin les seves competències.
 
TERCER. Encarregar al Vicerector d’Economia i Campus l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
 
Punt 11. Aprovació de les modificacions de crèdit a 15 de març de 2018

Acord 025/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

 
Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 15 de març de 2018.
 
Vist l’Acord de la Comissió d’Economia i Organització de data 15  de febrer de 2018.
 
Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.
 
Vist l'article 6 de les Bases d’execució del pressupost 2017, prorrogat per Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 i Acord del Consell Social de data 20 de desembre de 2017, que pel que fa a les modificacions de crèdit preveu que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.
 
Vist l'article 10.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern 26 de gener de 2017, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del gerent, es presenta a la Comissió d’Economia i d’Organització de la UAB, la següent
 
ACORDS
 
PRIMER.  Aprovar les modificacions de crèdit en  data  15  de març de 2018.(DOC)
 
SEGON.  Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia  l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 12.1. Informació de les despeses pluriennals per a la contractació de: Pròrroga del Transport de viatgers en autobús
 
Acord 026/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització
 
Vist el Certificat emès en data 23 de febrer de 2018 pel vicerector d’Economia i Campus   d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació número 10/2016  de 1ª pròrroga de la contractació núm. 10/2016 de servei de transport de viatgers en autobús de la Universitat Autònoma de Barcelona.
 
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2017, prorrogat per Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 i Acord de Consell Social de 20 de desembre de 2017, pel que fa a les despeses pluriennals.
 
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
 
Vist el que disposa  l’article 109.3 del RD-L 3/2011, de 14 de novembre , pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic  el qual estableix: ” 3. Al expediente se incorporarán el pliego de cláusulas administrativas particulares y el de prescripciones técnicas que hayan de regir el contrato. En el caso de que el procedimiento elegido para adjudicar el contrato sea el de diálogo competitivo regulado en la sección 5.ª, del Capítulo I, del Título I, del Libro III, los pliegos de cláusulas administrativas y de prescripciones técnicas serán sustituidos por el documento descriptivo a que hace referencia el artículo 181.1.”
 
Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals per a la contractació de la  1ª pròrroga de la contractació núm. 10/2016 de servei de transport de viatgers en autobús de la Universitat Autònoma de Barcelona i l’existència de crèdit suficient per atendre-la.(DOC)
 
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
 
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 12.2. Informació de les despeses pluriennals per a la contractació de: Pròrroga del Manteniment d'instal·lacions d'electricitat (Baixa tensió) dels edificis B, C, aulari central i de l'enllumenat dels vials del Campus
 
Acord 027/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

 
Vist el Certificat emès en data 23 de febrer de 2018 pel vicerector d’Economia i Campus   d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la  3era pròrroga de la contractació núm. 11/2013 de serveis de manteniment d’instal·lacions d’electricitat (baixa tensió) dels edificis B,C, aulari central  i de l’enllumenat dels vials del campus de la Universitat Autònoma de Barcelona
 
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2017, prorrogat per Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 i Acord de Consell Social de 20 de desembre de 2017, pel que fa a les despeses pluriennals.
 
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
 
Vist el que disposa  l’article 109.3 del RD-L 3/2011, de 14 de novembre , pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic  el qual estableix: ” 3. Al expediente se incorporarán el pliego de cláusulas administrativas particulares y el de prescripciones técnicas que hayan de regir el contrato. En el caso de que el procedimiento elegido para adjudicar el contrato sea el de diálogo competitivo regulado en la sección 5.ª, del Capítulo I, del Título I, del Libro III, los pliegos de cláusulas administrativas y de prescripciones técnicas serán sustituidos por el documento descriptivo a que hace referencia el artículo 181.1.”
 
Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals per a la contractació de la  3a pròrroga de la contractació núm. 11/2013 de serveis de manteniment d’instal·lacions d’electricitat (baixa tensió) dels edificis i de l’enllumenat dels vials del campus de la Universitat Autònoma de Barcelona i l’existència de crèdit suficient per atendre-la.(DOC)
 
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
 
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 12.3. Informació de les despeses pluriennals per a la contractació de: Contractació conjunta amb el CSUC d’un servei d’escriptoris virtuals al núvol (VDI) en modalitat pagament per ús
 
Acord 028/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització
 
Vist el Certificat emès en data 3 d’abril de 2018 pel vicerector d’Economia i Campus   d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a  l’acord d’adhesió a la contractació conjunta d’un servei d’escriptoris virtuals al núvol (exp. 17/37 CSUC).
 
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2017, prorrogat per Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 i Acord de Consell Social de 20 de desembre de 2017, pel que fa a les despeses pluriennals.
 
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
 
Vist el que disposa  l’article 109.3 del RD-L 3/2011, de 14 de novembre , pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic  el qual estableix: ” 3. Al expediente se incorporarán el pliego de cláusulas administrativas particulares y el de prescripciones técnicas que hayan de regir el contrato. En el caso de que el procedimiento elegido para adjudicar el contrato sea el de diálogo competitivo regulado en la sección 5.ª, del Capítulo I, del Título I, del Libro III, los pliegos de cláusulas administrativas y de prescripciones técnicas serán sustituidos por el documento descriptivo a que hace referencia el artículo 181.1.”
 
Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals per a la contractació conjunta d’un servei d’escriptoris virtuals al núvol (exp. 17/37 CSUC) i l’existència de crèdit suficient per atendre-la.(DOC)
 
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
 
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 12.4. Informació de les despeses pluriennals per a la contractació de:  Pròrroga dels serveis de seguretat a càrrec de vigilants de seguretat al Campus de Bellaterra
 
Acord 029/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització
 
Vist el Certificat emès en data 19 de març de 2018 pel vicerector d’Economia i Campus  d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la 1ª pròrroga de la contractació núm. Consu-30/2015 (lot 1) de serveis de seguretat a càrrec de vigilants de seguretat al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona
 
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2017, prorrogat per Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 i Acord de Consell Social de 20 de desembre de 2017, pel que fa a les despeses pluriennals.
 
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
 
Vist el que disposa  l’article 109.3 del RD-L 3/2011, de 14 de novembre , pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic  el qual estableix: ” 3. Al expediente se incorporarán el pliego de cláusulas administrativas particulares y el de prescripciones técnicas que hayan de regir el contrato. En el caso de que el procedimiento elegido para adjudicar el contrato sea el de diálogo competitivo regulado en la sección 5.ª, del Capítulo I, del Título I, del Libro III, los pliegos de cláusulas administrativas y de prescripciones técnicas serán sustituidos por el documento descriptivo a que hace referencia el artículo 181.1.”
 
Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals per a la 1ª pròrroga de la contractació núm. Consu-30/2015 (lot 1) de serveis de seguretat a càrrec de vigilants de seguretat al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona i l’existència de crèdit suficient per atendre-la.(DOC)
 
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
 
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 12.5. Informació de les despeses pluriennals per a la contractació de: Pròrroga dels serveis de control a càrrec d’auxiliars al Campus de Bellaterra i la Unitat Docent Germans Trias i Pujol de Badalona
 
Acord 030/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

 
Vist el Certificat emès en data 19 de març de 2018 pel vicerector d’Economia i Campus   d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent la 1ª  pròrroga de la contractació  núm. Consu-30/2015-(Lot 2) de Serveis de control a càrrec d’auxiliars al campus de Bellaterra i a la Unitat Docent de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol de Badalona de la Universitat Autònoma de Barcelona.
 
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2017, prorrogat per Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 i Acord de Consell Social de 20 de desembre de 2017, pel que fa a les despeses pluriennals.
 
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
 
Vist el que disposa  l’article 109.3 del RD-L 3/2011, de 14 de novembre , pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic  el qual estableix: ” 3. Al expediente se incorporarán el pliego de cláusulas administrativas particulares y el de prescripciones técnicas que hayan de regir el contrato. En el caso de que el procedimiento elegido para adjudicar el contrato sea el de diálogo competitivo regulado en la sección 5.ª, del Capítulo I, del Título I, del Libro III, los pliegos de cláusulas administrativas y de prescripciones técnicas serán sustituidos por el documento descriptivo a que hace referencia el artículo 181.1.”
 
Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals per a la 1ª  pròrroga de la contractació  núm. Consu-30/2015-(Lot 2) de Serveis de control a càrrec d’auxiliars al campus de Bellaterra i a la Unitat Docent de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol de Badalona i l’existència de crèdit suficient per atendre-la.(DOC)
 
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
 
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 12.6. Informació de les despeses pluriennals per a la contractació de:  Contractació del servei d’agència de viatges
 
Acord 031/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització
 
Vist el Certificat emès en data 23 de febrer de 2018 pel vicerector d’Economia i Campus  d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent la contractació núm. Consu -15/2017 Servei d’agència de viatges.
 
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2017, prorrogat per Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 i Acord de Consell Social de 20 de desembre de 2017, pel que fa a les despeses pluriennals.
 
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
 
Vist el que disposa  l’article 109.3 del RD-L 3/2011, de 14 de novembre , pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic  el qual estableix: ” 3. Al expediente se incorporarán el pliego de cláusulas administrativas particulares y el de prescripciones técnicas que hayan de regir el contrato. En el caso de que el procedimiento elegido para adjudicar el contrato sea el de diálogo competitivo regulado en la sección 5.ª, del Capítulo I, del Título I, del Libro III, los pliegos de cláusulas administrativas y de prescripciones técnicas serán sustituidos por el documento descriptivo a que hace referencia el artículo 181.1.”
 
Atès que per raons d’urgència la comissió Econòmica del Consell Social es sessió celebrada el dia 1 de març de 2018 va aprovar la proposta de les despeses pluriennals en concepte de la contractació del Servei d’agència de viatges amb caràcter previ a que s’informés a la Comissió d’Economia i d’Organització del Consell de Govern com es preceptiu.
 
Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent la contractació núm. Consu -15/2017 Servei d’agència de viatges i l’existència de crèdit suficient.(DOC)
 
SEGON. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 12.7. Informació de les despeses pluriennals per a la contractació de:  Pròrroga de la primera contractació derivada de l’acord marc del subministrament d’energia (gas i electricitat) amb el CSUC
 
Acord 032/2018, d’ 11 d'abril de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització
 
Vist el Certificat emès en data 23 de febrer de 2018 pel vicerector d’Economia i Campus  d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent la pròrroga de la contractació derivada de l’Acord Marc de subministrament d’energia (lot 1) i (lot 3) amb Endesa Energia S.A.U, ( EXP. 17/01), (EXP. 17/28-P1) que finalitzen el dia 31 de desembre de 2018 i que són renovables per anualitats amb un màxim de tres.
 
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2017, prorrogat per Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 i Acord de Consell Social de 20 de desembre de 2017, pel que fa a les despeses pluriennals.
 
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
 
Vist el que disposa  l’article 109.3 del RD-L 3/2011, de 14 de novembre , pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic  el qual estableix: ” 3. Al expediente se incorporarán el pliego de cláusulas administrativas particulares y el de prescripciones técnicas que hayan de regir el contrato. En el caso de que el procedimiento elegido para adjudicar el contrato sea el de diálogo competitivo regulado en la sección 5.ª, del Capítulo I, del Título I, del Libro III, los pliegos de cláusulas administrativas y de prescripciones técnicas serán sustituidos por el documento descriptivo a que hace referencia el artículo 181.1.”
 
Atès que per raons d’urgència la Comissió Econòmica del Consell Social es sessió celebrada el dia 1 de març de 2018 va aprovar la proposta de les despeses pluriennals corresponent la pròrroga de la contractació derivada de l’Acord Marc de subministrament d’energia (lot 1) i (lot 3) amb Endesa Energia S.A.U, ( EXP. 17/01), (EXP. 17/28-P1) que finalitzen el dia 31 de desembre de 2018 i que són renovables per anualitats amb un màxim de tres amb caràcter previ a que s’informés a la Comissió d’Economia i d’Organització del Consell de Govern com es preceptiu.
 
Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus, la Comissió d’Economia i d’Organització aprova els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la pròrroga de la contractació derivada de l’Acord Marc de subministrament d’energia (lot 1) i (lot 3) amb Endesa Energia S.A.U, ( EXP. 17/01), (EXP. 17/28-P1) que finalitzen el dia 31 de desembre de 2018 i que són renovables per anualitats amb un màxim de tres i l’existència de crèdit suficient.(DOC)
 
SEGON. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Documents relacionats