Trobada de l'equip de la FAS pel tancament del curs 2024-2025
.jpg)
Amb la imminent arribada de les vacances d’estiu, l’equip tècnic de la FAS es va reunir el passat 17 de juliol a la Sala de Reptes de la UAB per fer el balanç del curs 2024-2025 i acomiadar-se abans del tancament temporal de l’oficina.
21/07/2025
La trobada va servir per posar en comú els resultats assolits durant el curs i compartir accions i aprenentatges entre els diferents programes. Cada àrea va presentar un resum dels projectes i activitats duts a terme i dels resultats obtinguts el que va permetre poder fer una valoració global del conjunt de l’acció social de la Fundació. Per concloure la jornada es va fer un dinar en format pica pica que va servir a l’equip per acomiadar-se abans de marxar de vacances.
Les oficines de la FAS romandran tancades des del 4 fins al 20 d’agost i reprendrà la seva activitat amb l’inici del curs 2025-2026.
Des de la FAS us desitgem molt bones vacances, amb descans, desconnexió i diversió!