Vés al contingut principal

Sessions de benvinguda per a l'alumnat internacional

06 set. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Al mes de setembre, l’International Support Service de la UAB organitza sessions de benvinguda per a l'alumnat internacional que s'incorpora als estudis de grau, màster i doctorat el curs 2022–2023.

El International Support Service organitza sessions de benvinguda per l¿alumnat internacional

Es tracta de sessions de benvinguda en línia a Microsoft Teams en grups de fins a 50 persones en les quals s’ofereix informació sobre tràmits d’estrangeria i d’altres aspectes pràctics a tenir en compte a l’estada a Barcelona, i també informació de primera mà sobre serveis de l’International Support Service (ISS) i de la UAB. Després hi ha un torn obert de paraula on els estudiants poden exposar els seus dubtes i compartir les respostes.

La setmana del 5 al 9 de setembre s’ha convocat a les jornades 1.155 estudiants internacionals d’intercanvi. Del 12 al 17 s’atendrà 990 estudiants internacionals de màster. I la setmana del 19 al 23 s’atendrà 184 estudiants internacionals de doctorat en unes jornades que comptaran amb la col·laboració de l’Escola de Doctorat.

Per a més informació, podeu contactar el International Support service a: international.support@uab.cat

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

Dins de