Publicada la "Guia d'usos i estil a les xarxes socials" de la UAB
Aquesta guia, que s’anirà actualitzat periòdicament degut als canvis constants en les xarxes socials, inclou recomanacions de configuració i consells d’ús per a cadascuna de les xarxes on la UAB té presència oficial: Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Linkedin i Youtube.

Departaments, Facultats, grups de recerca... Les persones encarregades de la gestió de les xarxes socials trobaran una guia per donar d’alta els perfils, personalitzar-los segons l’estil acordat i la imatge gràfica, usos recomanats per a cadascuna de les xarxes socials, així com consells per gestionar els comentaris rebuts.
La guia consta d’una petita part introductòria, que demostra la importància que han aconseguit les xarxes socials en els darrers anys. S’hi tracten les següents xarxes socials, on la UAB té perfils oficials: Facebook, Twitter, Instagram, Google+, Linkedin i Youtube. Per a cadascuna de les xarxes, s’ofereixen consells de configuració, de publicació, de llenguatge a emprar, etc.
Si teniu qualsevol dubte o suggeriment, o voleu donar d’alta algun perfil, us podeu posar en contacte amb l’Àrea de Comunicació i Promoció: a.comunicacio.promocio@uab.cat.