Vés al contingut principal

Primera convocatòria del programa ACE de l'Àfrica del Sud per a recercadors de la A4U

23 set. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

L’Associació de Científics espanyols de l’Àfrica del Sud presenta la primera convocatòria del programa d’estades ACE d’Àfrica del Sud - frA Visiting Lecturers Grants Program  - per tal que recercadors del Consorci de l’Alianza 4 Universidades, integrat per la UAB, la UPF i la UAM i la UCM3 de Madrid, visitin universitats sud-africanes.

Beques ACE 2022

En aquesta convocatòria s’ofereixen dues beques amb el patrocini de la Fundación Ramón Areces i la Ambaixada d’Espanya a Sudàfrica. Cadascuna d’elles està dotada amb 1.700€

Trobareu més informació sobre les condicions, el comitè de selecció i les bases en el document de la convocatòria ACE.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

• Educació de qualitat