Vés al contingut principal

La Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats de la UAB es consolida

02 nov. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Entre el 27 i el 30 de setembre va tenir lloc una nova edició de la Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats de la UAB, tercera del 2022. El format de la fira virtual es consolida: en el 2022 s'han dut a terme més de 500 sessions informatives en les quals coordinadors i coordinadores de màsters, postgraus, cursos i doctorats han conegut, informat i resolt dubtes de gairebé 6.500 interessats en els estudis de la Universitat.

Fira Virtual de Màsters, Postgraus i Doctorats UAB

El 2022, més de 6.400 assistents a 507 sessions informatives amb els coordinadors i coordinadores dels màsters, postgraus, cursos i doctorats de la UAB

L'aposta de la UAB pel model virtual de la seva Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats es consolida clarament amb la vuitena edició, celebrada entre el 27 i el 30 de setembre. Les tres fires virtuals del 2022 han acollit prop de 6.500 assistents d'arreu del món interessats en un o varis dels estudis de màster, postgrau, curs d'especialització i doctorat de la Universitat. Les coordinacions i direccions dels estudis els van poder conèixer de primera ma a través de les 507 sessions informatives.

La Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats de la UAB dona a estudiants de tot el món l'oportunitat de rebre informació directa i personal del programa de postgrau o doctorat que està valorant realitzar en un futur. A més, les sessions virtuals faciliten la interacció, de manera que moltes de les sessions de la fira es converteixen en debats o converses en que els estudiants poden transmetre els seus dubtes i rebre les respostes directament de les persones que més en saben: el coordinador o coordinadora d'aquell estudi. Una plataforma de trobada i diàleg excel·lent per preguntar tot el que vols saber del teu proper màster, postgrau o doctorat.

Si no vas poder-hi assistir, cap problema: la UAB treballa per continuar oferint tres edicions anuals de la Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats, i la propera edició tindrà lloc entre el 20 i el 24 de febrer de 2023. Tota la informació i la plataforma d'inscripció es publicaran al web de la UAB a partir del gener de 2023.

Més informació:
Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats de la UAB
Màsters oficials UAB
Màsters i postgraus propis UAB