La UAB i el Parc Audiovisual de Catalunya impartiran docència conjuntament
La UAB i el Parc Audiovisual de Catalunya han signat un conveni que permetrà als estudiants formar-se a la Facultat de Ciències de la Comunicació i a les potents instal·lacions del Parc, a Terrassa. Fruit de l'acord, es crearà la diplomatura de postgrau en Comunicació Audiovisual Interactiva i Multiplataforma.

Aquesta signatura es realitza amb la voluntat de cooperació mútua entre les dues entitats en l'àmbit de l'educació superior, tot posant en valor la rendabilitat formativa i acadèmica a l'activitat que acull el Parc Audiovisual. La institució ha prioritzat la UAB per engegar la diplomatura respon a la seva vinculació amb la comarca del Vallès Occidental i el seu teixit social i econòmic.
A la signatura del conveni, van ser presents també Josep Maria Català, degà de la Facultat de Ciències de la Comunicació; Antoni Vidal, director d'UAB Campus Mèdia; Amadeu Aguado, tinent d'alcalde de Cultura i Promoció Econòmica del l'Ajuntament de Terrassa; Josep Manel Rodríguez, conseller delegat de Parc Audiovisual; i Pietat Hernández, gerent del Parc Audiovisual.