La comunicació no verbal, primera conferència d'UAB Talks
El proper dilluns 23 de març a les 16.30 h a la Sala de Teatre de la UAB el nou col·lectiu UAB TALKS celebrarà la seva primera conferència que tractarà de la comunicació no verbal.

La primera posada en escena tindrà lloc el proper dilluns dia 23 de març a les 16.30 h a la Sala de Teatre de la UAB. Àlex Romaní, un dels estudiants creadors del col·lectiu, pujarà a l’escenari per a parlar sobre la comunicació no verbal i els secrets del llenguatge del cos. Es parlarà sobre la seducció, la mentida o el somriure.
A banda d’aquesta primera conferència sobre la comunicació no verbal UAB Talks ja treballa per a concretar dues ponències més. La primera estarà destinada a discutir temes d’economia i la segona serà sobre educació alternativa.
Aquí teniu un enllaç al seu vídeo promocional.