Joan Llull rep un ajut Starting Grant de l’ERC
El professor del Departament d'Economia i d'Història Econòmica de la UAB, Joan Llull, ha rebut una Starting Grant en la darrera convocatòria de l’ERC, per finançar el projecte DYMOLAMO sobre les implicacions de la mobilitat geogràfica.

Joan Llull compagina la seva tasca com a professor de la UAB i investigador del MOVE amb la docència a la Barcelona Graduate School of Economics i la posició d’external fellow del Center for Research and Analysis of Migration (CReAM) al University College London. El seu principal camp de recerca és l’economia laboral i la microeconometria, i més específicament, és especialista en temes relacionats amb la immigració i la formació de capital humà.
Es va doctorar l'any 2011 al Centro de Estudios Monetarios y Financieros (CEMFI) a Madrid. Ha fet estades de recerca a les universitats de Wisconsin-Madison, Carnegie Mellon, i Tokyo, així com també al Banc d'Espanya i als Bancs de la Reserva Federal de Chicago i Saint Louis als Estats Units. La seva recerca s'ha publicat en algunes de les millors revistes d'economia, i ha estat investigador principal de nombrosos projectes de recerca.