Vés al contingut principal

International Welcome Days, 4 i 5 d'octubre

27 set. 2022
Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Setmana d'activitats per a l'alumnat internacional de la UAB.

International Welcome Days

Les International Welcome Days (IWD) del primer semestre del curs 2022-2023 tindran lloc el 4 i el 5 d'octubre de 2022.

Durant les dues jornades tindran lloc diverses activitats, tallers i xerrades per a conèixer més a fons la UAB. És una bona oportunitat per a saber totes les activitats de les quals podeu gaudir durant la vostra estada a la UAB i conèixer altres estudiants internacionals que acaben d'arribar a la universitat.

Aquí teniu el programa d'activitats, inscripcions obertes a partir del 23 de setembre:

Dimarts 4 d’octubre:

• 13.00h: Benvinguda institucional als estudiants internacionals. Lloc: Aula Magna Facultat de Ciències de la Comunicació. Formulari d’inscripció
  • 15.00h: Recursos per l’alumnat amb necessitats educatives específiques. Presentació del programa PIUNE. Lloc: Sala Cinema de la UAB. Formulari d’inscripció.
  • 16:00h: Coneix el Protocol de la UAB d'actuació en cas d'assetjament. A càrrec de l’Observatori per a la Igualtat, a càrrec de l’Observatori per a la Igualtat. Lloc: Sala Cinema de la UAB. Formulari d’inscripció.
  • 17.00h: ESN UAB. Presentació del col·lectiu Erasmus Student Network (ESN). Lloc: Sala Cinema de la UAB. Formulari d’inscripció.

Dimecres 5 d'octubre

• 11.30: El programa cultural de la UAB, a càrrec de Cultura en Viu. Lloc: Sala Teatre de la UAB. Formulari d’inscripció.
  • 12.30h: Taller de Català des de Zero, a càrrec del Servei de Llengües de la UAB (formulari: limitar a 20 inscripcions). Lloc: Sala de Graus de l'Escola de Postgrau. Formulari d’inscripció.
  • 12.00 a 16.00: gaudeix de La Comunitària de la UAB, un dia per cel·lebrar la nostra universitat i la nostra comunitat, on coneixeràs totes les associacions estudiantils i els serveis i unitats que estan presents a la UAB i ofereixen activitats i eines durant tot el curs. Enllaç al programa. (no cal inscriure’s).

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

Dins de