Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

Gran assistència de futurs estudiants a l’estand de la UAB al Saló de l'Ensenyament

24 març 2026
Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

L'estand de la Universitat al Saló de l'Ensenyament d'enguany, que va tenir lloc del 18 al 22 de març a Barcelona, va oferir a les persones visitants una UAB en miniatura que permetia fer un primer tast de l'experiència d'estudiar i fer vida al campus. La UAB va assolir nous rècords en repartir prop de 15.000 tríptics i 22.000 punts de llibre, i va recopilar prop de 14.000 adreces de correu electrònic per informar els futurs UABers.

Rector Saló Ensenyament 2026

El nou estand de la UAB al Saló de l’Ensenyament, amb mobles de fusta i de color blanc, ha estat més espaiós i ha afavorit la visibilitat dels diferents centres de la Universitat, inclosa l'oferta de l'Escola FUAB Formació, que va compartir espai amb la resta de facultats i l’escola de la UAB. Així doncs, en un mateix espai, com passa al campus de la UAB, convivien persones de tots els àmbits acadèmics. El terra per on caminaven els visitants, amb una moqueta verda, evocava la gespa característica del campus de la UAB, un tret identitari de la Universitat. A més, l'estand comptava amb una olivera que, posteriorment, s’ha plantat al campus; concretament, als voltants de la Facultat de Ciències de la Comunicació.

Més de 200 professors repartits en diferents torns, una seixantena d'estudiants i diversos membres del personal tècnic de promoció van informar sobre els diferents graus, dobles graus i itineraris formatius, i també sobre serveis com ara la Vila Universitària, beques, programes de mobilitat i activitats al campus. També van informar sobre les novetats acadèmiques que estrenarà la UAB el proper curs en la seva oferta de graus.

A més, la UAB va tornar a participar en l'Espai Ciència del Saló, una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació dedicada a apropar la recerca i la innovació al públic visitant mitjançant activitats divulgatives i demostracions pensades per despertar vocacions científiques entre els joves. Investigadors de la UAB van organitzar activitats relacionades amb l'arqueologia, la teràpia gènica, l'alimentació i la història del periodisme, entre d'altres.

Dins de