Escollida la Comissió Permanent del CEUAB pel curs 2015/2016
La candidatura presidida per Jessica Marqués Hurtado ha resultat la guanyadora. Amb una participació del 88,9% que han conformat els 40 vots totals, 21 emesos per correu electrònic i 19 de forma presencial, aquesta candidatura ha obtingut 23 vots, enfront dela candidatura presidida per Marta Besona Monclús, que ha obtingut 15 vots.

Aquest any les candidatures que es van poder presentar fins el 25 de febrer per ser votades —tant online des del 5 de març com presencialment al Centre de Recursos per a Col·lectius el 10 de març— van ser dues. Una, presentada per David Montpeyó Garcia-Moreno, on es presenta Jessica Marqués Hurtado com a presidenta, David Montpeyó com a secretari i Daniel Edward Price Croft, Alfonso Salinas, Jordi Rodó Morera, Marc Berengueras Benaiges, Eric Bermúdez Cervantes, Albert Gil López i Òscar Gómez com a vocals.
L’altra candidatura ha estat presentada perMarta Benosa Monclús, on es presenta la mateixaMarta Benosa Monclús com a presidenta, Daniel Martí Tubau com a vicepresident, Marc Comerma Sánchez com a secretari general i Laura Gràcia Jodar, David Vilà Aragonès, Judit Abelló Franch, Pol Conte Santiago, Natàlia Càmera Camacho, Nil Homedes Busquets, Gisela Ferro, Carles Porta Sabaté, i Cristina Puig Fontanet com a vocals.
Finalment, amb una participació del 88,9% que han conformat els 40 vots totals, 21 emesos per correu electrònic i 19 de forma presencial, la candidatura presidida per Jessica Marqués Hurtado ha resultat la guanyadora. Aquesta candidatura ha obtingut 23 vots, enfront dela candidatura presidida per Marta Besona Monclús, que ha obtingut 15 vots. Hi ha hagut 1 vot en blanc i 1 nul.