Emilio Fernández Peña imparteix docència al màster internacional en Estudis Olímpics a la IOA
Emilio Fernández, director del Centre d'Estudis Olímpics de la UAB i de l'IRE-UAB, ha estat professor convidat al programa d'Estudis Olímpics, Educació Olímpica, Organització i Gestió d'Esdeveniments Olímpics a l'Acadèmia Olímpica Internacional, a Olímpia, Grècia.

La promoció d'estudiants d’aquesta edició ha estat realment inspiradora: un grup ple de talent i passió, que jugarà un paper clau en la configuració del futur del Moviment Olímpic.
El professor Fernández Peña ha impartit classes sobre la comunicació dels Jocs Olímpics, oferint perspectives valuoses sobre com el Comitè Olímpic Internacional (COI) gestiona la comunicació des d’una visió integral, incloent-hi la producció televisiva i les audiències globals, la intel·ligència artificial en el Moviment Olímpic, així com la gestió de marca digital i les estratègies a les xarxes socials.
El programa està promogut pel Departament d’Organització i Gestió de l’Esport de la Facultat de Ciències del Moviment Humà i de la Qualitat de Vida de la Universitat del Peloponès, amb el suport de l’Acadèmia Olímpica Internacional.
El professor Emilio Fernández Peña manté una col·laboració a llarg termini amb la IOA, com a professor convidat en diverses activitats docents internacionals adreçades a organitzacions del Moviment Olímpic i a investigadors de postgrau. Des del 2022, és membre fundador de la Comissió Científica de la IOA, integrada per sis acadèmics de renom internacional i el Degà de la IOA, amb l’objectiu de promoure noves activitats acadèmiques i d’innovació.
Amb aquesta activitat, el CEO-UAB i l’IRE-UAB reforcen la seva presència internacional i contribueixen a fomentar la col·laboració internacional, compartint coneixement per impulsar la innovació i defensar els valors olímpics en la comunicació esportiva.