Pràctiques Hotel-Escola

Les pràctiques residents són el primer contacte dels estudiants que cursen el Grau de Direcció Hotelera amb el món hoteler i de la restauració.

La durada total de les pràctiques és de 15 setmanes -5 setmanes a cadascuna de les 3 àrees (recepció, cuina i restauració)- i es fan a l’Hotel Campus UAB, ubicat davant de l'Escola, a través de les següents assignatures:

- Direcció i gestió d'allotjament I i Direcció i gestió d'allotjament II (àrea de recepció)
- Direcció i gestió de cuina I i Direcció i gestió de cuina II (àrea de cuina)
- Direcció i gestió de restauració I i Direcció i gestió de restauració (àrea de restauració)

Hotel Campus

L'Hotel Campus està situat al mateix recinte de l'Escola i és l'espai de pràctiques hoteleres residents dels estudiants. Té 104 habitacions, un hall de congressos i convencions de més de 2.500 m2 amb capacitat per a 900 persones i el restaurant La Marmita, que ofereix cuina tradicional.
Constitueix el marc ideal per a les pràctiques i garanteix l'escenari precís per a l'aplicació pràctica dels coneixements teòrics adquirits, alhora que permet exercir en termes reals les tècniques de servei i gestió dels diferents departaments.

Actualment l'hotel està gestionat per GRUPO HOTUSA.