Nou catàleg de màsters i postgraus UAB 2020-2021

CatalegMasterPostgraus2020

Ja et pots descarregar el nou catàleg de màsters i postgraus UAB 2020-2021 amb tota l'oferta de màsters oficials, màsters i postgraus propis i doctorats.

01/04/2020

Any rere any estrenem el nou catàleg de màsters, postgraus i doctorats al Saló Futura. Enguany no ha pogut ser: els salons Ensenyament i Futura s'han postposat a causa de la declaració de l'estat d'alarma pel covid-19. No te'l podrem entregar en paper, però ja te'l pots descarregar des del web de la UAB i fullejar-lo sense sortir de casa.

La UAB t'ofereix una amplíssima oferta de màsters i postgraus que trobaràs enumerada al catàleg. Per a cada àrea d'estudi, hi trobaràs els màsters oficials, els màsters propis i els diplomes de postgrau. I també els doctorats. Per veure informació exhaustiva de qualsevol d'aquests programes, només cal que facis clic en aquest link. Els trobaràs tots endreçats en les mateixes àrees d'estudi.

Ens agrada molt presumir dels UABers cada vegada que en tenim l'oportunitat. El catàleg de màsters i postgraus UAB 2020-2021 el protagonitzen la Loubna i el Pablo, estudiants de la UAB

Descarrega't el catàleg de màsters i postgraus aquí o amplia la informació de cada estudi en el web de màsters i postgraus. Els màsters oficials i els màsters i postgraus propis de la UAB ofereixen places limitades i l'admissió es tanca tan aviat com s'exhaureixen les places disponibles. Admissió oberta!

Més informació:
Màsters oficials UAB
Màsters i postgraus propis UAB
Cursos d'especialització UAB
Màsters i postgraus online
Màsters i postgraus en anglès