L'acte de celebració de Nadal de la Facultat al Campus de Bellaterra commemora els seus 50 anys

Acte Nadal

La Facultat d'Economia i Empresa al Campus de Bellaterra va celebrar ahir l'arribada del Nadal, en un acte celebrat a la Sala de Graus, on es va commemorar els 50 anys de la facultat i es va fer un gest de reconeixement a les persones que es van jubilar el 2019

19/12/2019

Com ja és tradició, arribats a aquestes dates, la Facultat d'Economia i Empresa va organitzar un acte per celebrar l'arribada del Nadal a la Facultat al Campus de Bellaterra. La celebració també va servir per fer un acte de reconeixement a totes les persones que es van jubilar l'any 2019.

Durant l'acte, a més, es va inaugurar una placa commemorativa dels 50 anys de la Facultat que es va col·locar a la Sala de Graus i que va descobrir la professora Lourdes Viladomiu amb un breu parlament. Viladomiu és alumna i titulada de la primera promoció de la llicenciatura en Ciències Econòmiques i Empresarials que va sortir de la Facultat i, actualment, és professora titular del Departament d'Economia Aplicada.

Acte de reconeixement dels professionals jubilats el 2019:

Xavier Martínez: Catedràtic del Departament d'Economia i Història Econòmica.

Gemma Colomer: Auxiliar de Serveis de la Biblioteca de Ciències Socials.

Joan Montllor: Catedràtic del Departament d'Empresa. Actualment professor emèrit.

Amada García: Auxiliar de Serveis de l'SiPI d'Economia i Empresa.

Albert Recio: Professor titular del Departament d'Economia Aplicada. Actualment Professor honorari.

Montse Rabat: Bibliotecària, Cap de Suport als Usuaris de la Biblioteca de Ciències Socials.

Pilar Vila: Administrativa Responsable d'Adquisicions de la Biblioteca de Ciències Socials.

ct

L'acte: