L’Escola ofereix un curs sobre Sistemes de Gestió d’Innocuïtat Alimentària

Innocuïdad Alimentària

La formació, que té com a objectiu formar a professionals per a l’auditoria dels Sistemes de Gestió d’Innocuïtat Alimentària (SGIA), permetrà obtenir la certificació IRCA. El curs s’iniciarà al febrer i la inscripció ja està oberta.

10/01/2020

El nou Curs en Auditor en Sistemes d’Innocuïtat Alimentària: ISO/FSSC22000 principalment es dirigeix a estudiants del sector de la seguretat alimentària i a professionals que tractin temes de qualitat i innocuïtat alimentària.

Es tracta d’una formació que permet conèixer i posar en pràctica els sistemes de gestió que assegurin la qualitat i la innocuïtat en organitzacions del sector agroalimentari, i que permeten donar resposta els requisits normatius de FSSC 22000 (certificació del sistema de seguretat alimentària internacional).

Els estudiants que superin l'examen escrit final obtindran la certificació IRCA, l'acreditació internacional d'auditors i auditores supeditada per la International Register of Certificated Auditors (IRCA).

L’inici de la formació és el 10 de febrer, i les inscripcions ja estan obertes. El preu del curs és de 1.300€, amb un preu especial de 1.000€ per als alumnes del Màster en Gestió de la Qualitat i la Seguretat Alimentària.

Per a més informació, consulteu el full informatiu.