Últimes places per les Jornades de Portes Obertes 2020

Jornades de Portes Obertes

Obrim les portes de la UAB els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 en una nova edició de les Jornades de Portes Obertes. La millor oportunitat per a conèixer tots els detalls del grau que estàs pensant a estudiar de la mà dels qui seran els teus professors. T’interessa? Ja et pots inscriure aquí. Últimes places!

04/11/2019

Tens dubtes sobre el grau que estudiaràs el dia de demà? Vine a resoldre’ls de la mà dels qui seran els teus professors els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 en una nova edició de les Jornades de Portes Obertes. Més de 200 xerrades t’esperen a la Universitat Autònoma de Barcelona perquè coneguis en profunditat l’oferta d’estudis, el Campus, els espais verds i tots els nostres serveis i instal·lacions.

A més, els professors de secundària, batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats podran assistir a una xerrada per a informar-se sobre totes les novetats de l’oferta formativa de la UAB pel pròxim curs 2020/2021.

És molt fàcil: només cal que t'inscriguis al formulari que trobaràs clicant al botó de sota (o aquí) i nosaltres t'enviem per correu l'enllaç des d'on podràs descarregar la teva acreditació.

També pots consultar la programació completa de les xerrades a través d’aquest enllaç.

La informació necessària sobre com arribar al campus o moure't pel seu interior, la pots consultar a l’apartat de mobilitat i transports del web de la UAB o a l'aplicació App&Town.

Vols descobrir més maneres de conèixer la Universitat? Les trobaràs totes en el web de Visita la UAB.

Inscripció oberta fins al 31 de gener!