El Comitè d’Avaluació Externa visita la Facultat

Els propers dies 2 i 3 de maig, un Comitè d’Avaluació Externa (CAE) de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) realitzarà la visita a la Facultat.

13/03/2019

En el marc dels  procediments establerts per a la necessària acreditació dels Màsters Universitaris de la Facultat, els dies 2 i 3 de maig, un Comitè d’Avaluació Externa (CAE) de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU Catalunya) realitzarà la visita a la Facultat.

Podeu consultar la programació de la visita. Les reunions, que tindran lloc a la Sala de Juntes, són de caràcter restringit.

L’audiència pública, a la que esteu tots convidats, està adreçada especialment a tots els grups d’interès que no heu participat en les audiències prèvies. Tindrà lloc a la Sala de Juntes de la Facultat dins del calendari que us detallem a continuació:

2/05/2019 Activitat d’Acreditació
  • Màster Universitari en Anàlisi Econòmica