El Centre de Documentació Europea estrena portal de notícies

La portada del portal del Centre de Documentació Europea

El portal ofereix notícies sobre els esdeveniments de la Unió Europea, actualitzades a diari i que provenen de totes les institucions: Comissió, Parlament, Consell, Tribunal de Justícia de la UE...

13/10/2020

Cada notícia conté una breu descripció, seguida de les fonts originals i completada amb links sobre la matèria que contínuament es recopila amb la base de dades Diigo. A més, el portal ofereix la possibilitat de cercar per 18 àrees temàtiques.

És important que els estudiants coneguin que tenen a la seva disposició aquest tipus de productes ja que és un servei que fa que la nostra comunitat universitària surti guanyant.