Conferència “Situació actual dels mercats financers”

El dilluns 29 d’abril, Robert Casajuana serà el ponent d’una xerrada sobre l’actualitat dels mercats financers. L’esdeveniment serà a l’aula 25 de la FEiE del campus Sabadell a les 11.15 hores.

02/04/2019

Robert Casajuana és soci de SLM Análisis Financiero Independent. La seva formació consta d’una llicenciatura en Administració i Direcció d’Empreses per la Universitat de Barcelona, una diplomatura en Ciències Empresarials per la mateixa universitat, una especialitat en Finances i Inversions i també un Màster en Relacions Internacionals per Birkbeck-University de Londres.

Per una altra banda, Casajuana té una dilatada experiència en els Mercats de capital. Ha estat vuit anys a la City de Londres supervisant inversions de renta fixa, accions i derivats per clients institucionals. Per últim, és un col·laborador habitual en els mitjans de comunicació.

La conferència Situació actual dels mercats financers es realitzarà a l’aula 25 de la Facultat d’Economia i Empresa del campus Sabadell el dilluns 29 d’abril, a les 11.15 hores.