Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona

Mercat d’intercanvi de roba de segona mà

Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Detalls de l'event

  • Inici: 12 maig 2026 11:30
  • Final: 12 maig 2026 15:30
  • Plaça Cívica

Llences molta roba i, a la vegada, continues comprant-ne més i més cada setmana? Hi ha maneres molt més sostenibles de renovar el teu armari! El grup de voluntariat de Medi Ambient de la Fundació Autònoma Solidària (FAS) durà a terme un mercat d’intercanvi de roba de segona mà.

La iniciativa busca sensibilitzar la comunitat sobre els greus impactes ambientals de la indústria de la moda. Cada europeu compra al voltant de 19 kg de roba a l’any i en llença 16, fet que provoca l’emissió de 159 milions de tones de CO₂ a l'atmosfera. 

Dona una segona vida a la teva roba i ajuda a reduir aquest impacte! Si deixes la teva roba a les oficines de la FAS (a la plaça cívica de 10 h a 17 h), rebràs un val per a escollir una altra peça el dia de mercat de forma totalment gratuïta. En el cas que hi hagi persones que vulguin comprar sense portar roba, totes les peces estaran a 1 euro el dia de mercat. 

Si tens cap dubte, escriu a fas.mediambient@gmail.com.

Dins de