Detall d'activitat

Divendres, 17 Gener 2020

“Europa: una visió estratègica”, una xerrada sobre l'actualitat d'Europa

Conferències i congressos, Divulgació - Palau Macaya (C. Passeig de Sant Joan, 108. Barcelona)

Descripció:

El divendres, 17 de gener, el Palau Macaya de Barcelona acollirà la xerrada “Europa: una visió estratègica”, on es debatrà sobre l’actualitat del continent europeu i els nous reptes estratègics des d’una perspectiva econòmica i política. L’acte, que s’iniciarà a les 18 hores, comptarà amb les ponències de Javier Solana, president d’EsadeGeo - Center of Global Economy and Geopolitic, i d’Antón Costas, catedràtic d’Economia Aplicada a la Universitat de Barcelona. A més, Xavier Vidal-Folch, director d’El País, participarà com a moderador. Per assistir a l’acte, coorganitzat per l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) de la UAB i el grup de professionals Economistes Davant la Crisi, és necessari emplenar un formulari a la pàgina web o escriure a l’adreça de correu electrònic amics@uab.cat.

Ubicació: Palau Macaya (C. Passeig de Sant Joan, 108. Barcelona)

Data: Divendres 17, Gener de 2020 - 18:00h

Organitzador: Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) de la UAB i Economistes Davant la Crisi

Enllaç:

Associació AmicsUAB