Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Serveid'Ocupabilitat

Treballar en salut mental: una mirada multidisciplinària

Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Detalls de l'event

  • Inici: 27 octubre 2025
  • Final: 27 octubre 2025
  • De 15.00 a 17.00 h
  • Facultat de Psicologia - Aula P12

La psicòloga Laura Andrés Rodríguez, doctora en Psicologia de la Salut i de l’Esport, psicòloga sanitària i psicoterapeuta TREC especialitzada en TOC, trastorns d’ansietat i trauma, professora col·laboradora de la UOC i la UVic, parlarà de la seva trajectòria professional i del projecte que ha creat a la seva ciutat natal que es diu La Neural. 

A partir de la seva experiència en hospitals i clíniques de Catalunya i de l’estranger, compartirà com va sorgir la idea de fundar un espai multidisciplinari que aposta per una atenció sanitària integral, amb perspectiva de gènere, inclusiva, rigurosa i centrada en la salut mental. 

Durant la xerrada es coneixerà com va néixer La Neural, quines passes van fer possible transformar un somni en realitat i com el treball conjunt de diferents professionals esdevé clau per atendre les persones de manera global. També parlarà de les diverses formes d’acompanyament que ofereixen, des de la teràpia individual o de parella fins als grups i tallers, sempre amb la voluntat de situar la perspectiva de gènere i els valors socials al cor de la pràctica sanitària. 

Aquesta xerrada és una oportunitat per conèixer de primera mà l’experiència d’una professional que ha sabut transformar la seva trajectòria acadèmica i laboral en un projecte innovador i arrelat al territori, que dona resposta a necessitats reals de la comunitat.

Inscripció gratuïta a NEXUS

Aquesta activitat s'inclou dins de la iniciativa Projecta't, que permet obtenir crèdits ECTS.

 

Dins de: