Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Identitat corporativa UAB

Guia d'usos i estil a les xarxes socials de la UAB

XARXES SOCIALS

La guia d'estil que trobaràs a continuació encara es refereix al logo antic de la UAB: treballem per actualitzar-la amb el nou logo al més aviat possible!

S'ha elaborat la Guia d'usos i estil a les xarxes socials de la UAB que està a la vostra disposició per tal de gestionar qualsevol dels mitjans digitals seguint unes pautes i recomanacions per complir la política comunicativa de la Universitat i donar suport a la creació de nous perfils institucionals.

L’objectiu d’aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils.

També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l’hora de gestionar els diferents comptes.

Es tracta d’una petita guia molt simple, però que intenta definir els criteris més importants. És una guia oberta i que es pot completar amb els suggeriments i les aportacions que envieu a a.comunicacio.promocio@uab.cat

 

Guia d'usos i estil a les xarxes socials de la UAB