Participa a l’estiu!

Encara no sabeu què fareu a l’estiu? Doncs a la UAB la participació no s’atura i el mes de juny i juliol venen carregats d’activitats per a tots i totes: taller de representació estudiantil, taller de mediació, el Buddy, la Setmana del Parlament Universitari i la Marató de Debats Ràpids.

07/06/2017

La Marató de Debats Ràpids tindrà lloc els dies 27 i 29 de juny i l’objectiu és fomentar l’enfrontament dialèctic i alhora sensibilitzar la comunitat universitària sobre la igualtat entre homes i dones. Enguany, el tema dels debats girarà al voltant de la pregunta: La igualtat entre homes i dones és clau per a una ciència rigorosa?

L’objectiu del taller de representació estudiantil és donar a conèixer les vies de representació i participació a la UAB. Es tractarà la representació d'estudiants a la UAB, la figura del delegat/a, la representació suprauniversitària i altres formes de participació a la UAB. Tindrà lloc del 10 al 13 de juliol, de 10 h a 14 h.

Al taller de mediació, que tindrà lloc del 17 al 20 de juliol, de 15 h a 19 h, es donaran eines per a abordar els conflictes amb què ens podem trobar en la nostra vida quotidiana.  Aquest taller també és una introducció als conceptes vinculats a la mediació i les pràctiques restauratives, eines per a la resolució de conflictes des d’una perspectiva positiva.

D’altra banda, si us interessa practicar idiomes i conèixer estudiants d’altres països, podeu participar com a buddies. Estareu en contacte amb els estudiants que participen a l’International Summer Term 2017 i dinamitzareu activitats socioculturals al campus. Cal tenir disponibilitat des de finals de juny a principis d’agost, ja que l’activitat tindrà lloc en aquests mesos.

Si sou periodistes, politòlegs, juristes o traductors i us agrada la política, podeu formar part de la Setmana del Parlament Universitari (SPUNI). Tindreu l’oportunitat de conèixer el funcionament polític i participar en un seguit de simulacions de l'activitat parlamentària. L’activitat tindrà lloc entre el 15 i el 21 de juliol.

A més, totes les activitats permeten reconèixer crèdits ECTS! Feu la inscripció a l’activitat que més us agradi.