Setmana del Parlament Universitari

Vols conèixer l'estructura del Parlament, com funciona el nostre sistema parlamentari o les tasques que s'hi duen a terme?

L’objectiu de la Setmana del Parlament Universitari 2018 és donar a conèixer el funcionament polític, l’estructura i les funcions de la institució parlamentària, i també la tasca de les persones que la representen.

Durant la setmana es portaran a terme un seguit de simulacions de l’activitat parlamentària tutoritzades per professors universitaris, en les quals també participen representants del Parlament de Catalunya i representants d’altres àmbits polítics i institucionals catalans. Per a fer la simulació, els alumnes s’organitzen d’acord amb les seves àrees de coneixement i d’interès, i es constitueixen en:

•    Grups parlamentaris.
•    Assessors jurídics (lletrats).
•    Assessors lingüístics.
•    Premsa parlamentària i altres mitjans de comunicació.

Del 14 al 21 de juliol de 2018

Lloc de realització
Al Parlament de Catalunya

Inscripció
La inscripció es fa a través del web parlament.cat/spuni

Amb la participació en aquesta activitat es poden reconèixer 2 ECTS.

Trobareu més informació així com el programa complet a la pàgina web de la Setmana del Parlament Universitari.