Setmana del Parlament Universitari

Vols conèixer l'estructura del Parlament, com funciona el nostre sistema parlamentari o les tasques que s'hi duen a terme?

L’objectiu de la Setmana del Parlament Universitari 2017 és donar a conèixer el funcionament polític, l’estructura i les funcions de la institució parlamentària, i també la tasca de les persones que la representen.

Durant la setmana es portaran a terme un seguit de simulacions de l’activitat parlamentària tutoritzades per professors universitaris, en les quals també participen representants del Parlament de Catalunya i representants d’altres àmbits polítics i institucionals catalans. Per a fer la simulació, els alumnes s’organitzen d’acord amb les seves àrees de coneixement i d’interès, i es constitueixen en:

•    Grups parlamentaris.
•    Assessors jurídics (lletrats).
•    Assessors lingüístics.
•    Premsa parlamentària i altres mitjans de comunicació.

Del 15 al 21 de juliol de 2017

Lloc de realització
Al Parlament de Catalunya

Inscripció
La inscripció es fa omplint aquest formulari.

Amb la participació en aquesta activitat es poden reconèixer 2 ECTS.

Trobareu més informació així com el programa complet a la pàgina web de la Setmana del Parlament Universitari.