L'economista Mireia Jofre-Bonet parla del seu recorregut de la UAB a Londres

Mireia Jofre-Bonet es va llicenciar en economia a la UAB i va continuar la seva trajectòria acadèmica primer a la Universitat de Yale i més endavant a Londres. El 14 de novembre, relatarà la seva experiència a l'acte d'inauguració de curs de la Facultat d'Economia i Empresa.

16/10/2017

El 14 de novembre, Mireia Jofre-Bonet, economista formada a la UAB i professora de la City, University of London, pronunciarà la lliçó inaugural del curs acadèmic 2017-2018 de la Facultat d'Economia i Empresa. La conferència es titularà "De la UAB a la University of London: Un camí mai linial" i tindrà lloc a les 12 h, a la sala d'actes de la Facultat.

Després de llicenciar-se en economia a la UAB, Jofre-Bonet va continuar la seva trajectòria acadèmica a la London School of Hygiene & Tropical Medicine, a la Universitat de Yale i a la London School of Economics. A la City, University of London, dirigeix el Màster en Economia Sanitària i el Màster en Avaluació Econòmica en Sanitat, i ha estat membre d'un comitè de captació de talent del Departament d'Economia.

Jofre-Bonet ha participat a l'organització de dues edicions dels congressos de la International Health Economistis' Association i és membre d'aquesta i d'altres organitzacions professionals com ara ESRC Review College o el Centre de Recerca en Economia de la Salut de Barcelona.

Més informació: Facultat d'Economia i Empresa