Sala de premsa Premsa i mitjans

Els alumnes del màster en Direcció de RRPP i Agències de Comunicació de la UAB dediquen el seu treball final de màster a UNICEF

UNICEF al màster en Direcció de Relacions Públiques
El passat mes de gener Unicef Comitè Catalunya va preparar un briefing real perquè els alumnes del màster desenvolupessin un pla de RRPP i comunicació que doni resposta a les necessitats de l'organització.

18/06/2015

Els alumnes del màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació han treballat en equips, multiculturals i multidisciplinaris, les diferents parts del pla: investigació, estratègia i pla d'accions. Tot això ho han recollit en un document final que culmina amb la defensa de la proposta davant del tribunal avaluador que estarà compost per Marta Solano, directora de comunicació d'Unicef Comitè Catalunya; Javier Gil, director de màrqueting i responsable de grans superfícies de Materis Paints, i Ramon Guàrdia, president de Valores y Marketing, tots dos professors del màster.
 
En coherència amb l'enfocament professional del màster la majoria dels professors són professionals en actiu i directius d'empreses del sector de la comunicació.
 
El Fons de Nacions Unides per a la Infància (UNICEF) és la principal organització internacional que treballa per promoure els drets de la infància i aconseguir canvis reals en les vides de milions de nens.
 
En passades edicions els alumnes del màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació han treballat projectes per a marques com Desigual o Metges sense Fronteres. Aquest sistema de treball denominat també "mètode del cas" permet als alumnes posar en pràctica els seus coneixements sobre la base del sistema "learning by doing" i experimentar el procés real de treball de qualsevol agència de comunicació.
 
Més informació: