El Sistema de Garantia Interna de Qualitat de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia (SGIQ)
.
La UAB ha desenvolupat un Sistema de Garantia Interna de Qualitat marc (Portal SGIQ de la UAB) amb el propòsit de reflectir el ferm compromís d'oferir uns programes formatius de qualitat que incloguin en el seu funcionament mesures per assegurar la contínua avaluació i millora dels mateixos.
Aquest sistema de gestió de la qualitat s'ha dissenyat seguint les directrius del programa AUDIT i les recomanacions de les agències de qualitat AQU, ANECA i ENQA.
El SGIQ de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia assumeix el compromís de la UAB i contribueix a oferir uns estudis de qualitat que garanteixin el desenvolupament de les competències, habilitats i aptituds establertes en els diferents programes formatius del centre, per tal d'acomplir amb l'objectiu fonamental d'oferir una formació científica de grau i de postgrau fonamentada en les necessitats i les expectatives dels seus usuaris, i de la societat en general, i que afavoreixi la inserció laboral dels seus titulats i les seves titulades.
El SGIQ de la UAB va ser avaluat per l’AQU Catalunya dins el marc del programa AUDIT i valorat positivament en data de 23 de novembre de 2010 (Certificat).
Manual del SGIQ (aprovat per la Junta de Facultat el 09/06/2020)
Informe previ d'avaluació emès pel CAE
Informe d'avaluació emès pel CAE
Informe d'avaluació emès per l'AQU (febrer de 2021)
Acreditació institucional de la Facultat (març 2021)
Certificació de la implantació del SGIQ (AQU)
Processos del SGIQ de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Processos estratègics
- PE01 Definició de la política i objectius de qualitat
- PE02 Definició, desplegament i seguiment del Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ)
- PE03 Creació i disseny de novest titulacions. Mapa de titulacions
- PE04 Definició de la política del PDI
- PE05 Definició de la política del PAS
Processos clau
- PC01 Definició de perfils d'ingrés, graduació i accés als estudis
- PC02 Programació docent de les assignatures
- PC03a Gestió de les pràctiques externes
- PC03b Gestió dels treballs de final d'estudis
- PC04 Orientació a l'estudiant
- PC05 Avaluació de l'estudiant
- PC06 Gestió de la mobilitat de l'alumnat, PAS i PDI
- PC07 Seguiment, avaluació i millora de les titulacions
- PC08a Modificació de titulacions
- PC08b Extinció de titulacions
- PC09 Gestió documental
- PC10 Acreditació de titulacions
Processos de suport
- PS01 Formació i innovació docent
- PS02 Formació del PAS
- PS03 Gestió de recursos materials
- PS04 Organització Acadèmica
- PS05 Gestió de suggeriments, queixes i felicitacions
- PS06 Satisfacció dels grups d'interès
- PS07 Inserció laboral dels estudiants
- PS08 Informació pública i rendició de comptes
- PS09 Avaluació del PDI
- PS10 Avaluació del PAS
- PS11 Gestió de serveis