Comissió de Relacions Internacionals i de Política Lingüística

Òrgan i competències

1.    Correspon a la Comissió de Relacions Internacionals i de Política Lingüística:

a)Aprovar i fer el seguiment de les línies estratègiques en l’àmbit de les relacions internacionals i la cooperació internacional.
b) Fixar les directrius dels aspectes de gestió i funcionament ordinari dels àmbits que intervenen en les relacions internacionals de la Universitat.
 c) Establir les prioritats de les accions de relacions internacionals corresponents als estudis organitzats per la UAB que es proposin anualment, d’acord amb les línies estratègiques i els recursos disponibles.
d) Establir les prioritats de les accions de promoció dels estudis organitzats per la UAB. (Totes les accions de promoció).
e) Aprovar i resoldre les convocatòries de beques i d’ajuts a la mobilitat d’estudiants, personal d’administració i serveis i de personal docent i investigador.
f) Aplicar el Pla de llengües de la UAB.
g) Aprovar i resoldre les convocatòries d’ajuts per a fomentar l’ús de la llengua catalana.
h) Aprovar i resoldre els assumptes derivats de l’aplicació de les normatives aprovades en matèria de relacions internacionals i de política lingüística pel Consell de Govern, i interpretar i desenvolupar els aspectes no previstos, d’acord amb els principis generals establerts respecte d’aquesta qüestió.

2.    Correspon a la Comissió de Relacions Internacionals i de Política Lingüística aprovar, per delegació del Consell de Govern, els assumptes que aquest òrgan expressament hi delegui.

3.    Correspon a la Comissió de Relacions Internacionals i de Política Lingüística informar de les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a: a)Disposicions normatives en matèria de relacions internacionals.

b)Disposicions normatives en matèria de política lingüística.
c)Qualsevol altra matèria que estableixi el Consell de Govern.

Documents relacionats

Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern (pdf)

Composició de la Comissió de Relacions Internacionals i de Política Lingüística

PRESIDENT